farve

28-11-2007 20:56:14

hvordan ved jeg hvilken farve min brooklands har?? jeg har prøvet tre forskellige sortmetal, og de er sgu ikke den samme som min, selvom farvekortet siger det }:) ARGH. 3x pudsen ned og spartlen op. Er ok i den mørkeste nuance, dog ikke 100% magen til.

Mvh

Mads

mhj

Lyder spændende , den anden model kan være livs farlig hvis den river rynkerne ud af gevindet i puden , når man står med de fede dukke fingre indenunder og er ved at mont spidsen .
Kommer værktøjet til jylland en gang imellem . :D
Fidde

combi van 64

Svaret d. 28-11-2007 22:27:19


Det kommer derhen hvor der er brug for det. :-)

Det har taget lidt tid at lave og jeg forestillede mig noget med en slags depositum indtil jeg har det retur. Så tilbagebetales pengene igen.

Anders E

Svaret d. 29-11-2007 20:31:24


Hej .
Det lyder som en god plan , hvordan virker den .
Siger lige til så vil jeg gerne låne den , er der 500 kr depo eller hvad havde du tænkt dig .Har fundet de stumper du søger ledningsnet er godt nok fra en indsprøjter mini men det nemt at lave om .

combi van 64

Svaret d. 29-11-2007 20:53:25


300 kan vel gøre det.
Porto betales af den der låner den.

Det er lidt besværligt at forklare her hvordan den virker. Jeg laver en kort beskrivelse der følger med. Der følger endvidere en snittap med der kan nå ned i gummikeglen og skære gevindet rent for rust og snavs som har måttet sætte sig. Det er som sagt et super sæt som bare virker!

Lyder godt med delene. Vi kan lige SMS'e mere om det. :D

Anders E

Svaret d. 30-11-2007 23:54:02


Tilbage