Tagbagagebærer?

03-03-2006 09:23:24

Hejsa..

Er efterhånden ved at få mig lagt fast på hvad der skal gøres ved mini'en. Nu har jeg efterhånden haft den i 2 år, og har hele tiden haft i tankerne at den skulle males, og gøres noget mere speciel i udtrykket. MEN, uden skørter alskens andet moderne sager..

Men er der nogen der ved om man stadig kan købe et nyt tagbagagebærer til bilen, eller om man skal i gang med at modificerer et fra en anden bil, så det passer?

Mvh. Jens-Ole

Jens-Ole

Man kan købe en hos www.morrisminor.dk de får dem produceret på Sri Lanka. Den er godt nok til en Minor men kan tilpasses til en Mascot (vit nok uden de store problemer)

Jesper

JackD_dk

Svaret d. 03-03-2006 10:11:29


Ja det kunne blive en rigtig fin en, Chrom tagbagebære, 10" chrom fælge og masser af andet chrom ..

simen

Svaret d. 03-03-2006 12:27:52


Planen var nu at du skulle være hvidt. Og så med hvide stålfælge og polerede kapsler... Hvis jeg ellers nogen sinde får fundet nogle?

Ved man hvad det koster, og hvor meget der skal gøres ved det før det kan passe til min van?

Jens-Ole

Svaret d. 06-03-2006 10:03:20


Der skulle da vist have stået at planen var at DET skulle være hvidt.. Formiddagsfingre...?!?

Jens-Ole

Svaret d. 06-03-2006 10:04:17


Jeg tror faktisk jeg har nogle kapsler liggende et sted.. jeg vil ikk garantere for hvilken stand de er i .. men jeg kan da lige prøve at kigge efter .. Det tagbagagbæger må du da bare finde mål til, så kan det da bare fremstilles( min far har et mindre smede værksted måske kan han lave det) og så kan det jo enten forchromes eller males hvidt alt efter hvad du gerne vil have ..

simen

Svaret d. 06-03-2006 12:37:31


Monte racks (repro) kan stadigvæk fås:



http://www.warashinacars.co.jp/catalog2/goods/goods_01.html


Can anyone translate?



モンテカルロ ルーフキャリア  ラージ
MONTE-2 \38.850
こちらはモンテカルロルーフキャリアにタイヤ4本積み用。
※安全のため、荷物などを積む際には必ずバンドなどで動かないように固定してください。また、危険ですので、高速走行は絶対にしないでください。


As opposed to the full sized one:



モンテカルロ ルーフキャリア
MONTE-1 \30.450
モンテカルロラリーを制したワークスMINI COOPERに装備されていたルーフキャリアを再現。MINIの定番ドレスアップパーツ。タイヤ2本積み用。
※安全のため、荷物などを積む際には必ずバンドなどで動かないように固定してください。また、危険ですので、高速走行は絶対にしないでください。



JEG

Svaret d. 07-03-2006 00:45:01


hahaha - vores side kan ikke tage japansk tekst!

JEG

Svaret d. 07-03-2006 00:46:34


Tilbage