12-11-2007 17:31:40
Hej minifans :)
Jeg står og skal bestille en del ting til minien fra england, og ville egentlig gerne have bekræftet at jeg har valgt de rigtige ting inden jeg smider en ordre afsted på min samlede opsparing de sidste 3 mdr.
http://benzos.dk/liste3.jpg
De forskellige småting burde være rigtige, men pladedelene er jeg lidt i tvivl om. Jeg skal bruge et torpedo stykke, en front (ikke moustache), to skærme, og en bagbro. Er i tvivl om jeg har valgt rigtigt, så det ville være rart hvis nogen kunne bekræfte det.
Jeg kunne også godt bruge et andet råd, så hvis der var en venlig sjæl med lidt erfaring der kunne fortælle mig om mit umiddelbare bud omkring en endelig pris er korrekt ville det være helt kanon.
Som der kan ses på listen er den samlede pris ca 12000dkr. Jeg har IALT sparet 15000dkr sammen ved at arbejde røven ud af bukserne i bilka til den lave løn man får som medarbejder under 18.
Jeg ringede derover for at høre omkring en ca fragtpris.
For fælge og pladedele mente hun at det kunne gøres for ca 150 pund, dog har jeg jo lidt flere dele. Så kan det alt i alt med ALT inklusiv gøres for under de 15000dkr?
På forhånd tusind tak.