Problemer med blinklys

01-03-2006 18:49:26

Jeg har lige fået min Mini og skal have lavet lidt ved den.
Jeg har et problem emd at få blinklyst til at virke helt rigtigt. Den blinker hurtigt, som om der er sprunget en pære (men det er der ikke).

Er der nogen der kan give mig nogle hints om hvad der kan være galt og hvordan jeg kan løse det?

Jeg vil også gerne vide hvor man ser stelnummeret i en saloon fra 1978. Jeg har den er plad, men er det ikke hugget ind et eller andet sted?

JackD_dk

hej

hvis alle pære lyser men de blinker for hurtigt er det fordi der ikke er nok belastning på det blinklysrelæ eller du har et forkert blinklysrelæ

har du for nyligt udskiftet en pære eller selve blinklysene ???

hilsen Rasmus / Mayfair 91

Mayfair 91

Svaret d. 01-03-2006 20:35:10

hej

stelnummeret kan sidde i

1. bunden ved passagersiden foran tværvangen
2. ude i motorrummet på den ene skrå forstærkning i siden
3. i den øverste rande, der hvor motor klappen ligger i (mener det kun er fra 84 og frem efter)
4. mener at det også kan stå ved bagklappens øverste rande (dette er kun noget jeg har hørt ved ikke om det er sandt, men det er da et forsøg værd. :-)

Mvh. Rasmus / Mayfair 91

Mayfair 91

Svaret d. 01-03-2006 20:52:55

Jeg har ikke skiftet nogle lys, men jeg har lige købt bilen. Jeg prøver lige at sætte nogle andre pærer i.

JackD_dk

Svaret d. 02-03-2006 12:05:04

Hey...

Stel nummert kan godt stå i øverste rende ved bagklappen, men tror ikke at den gør det i din model... Den skulle helst stå i bund pladen foran højre forsæde...

Mvh Flemming..

Subhuman

Svaret d. 02-03-2006 12:13:42

Har fundet stelnr. det var i bundpladen ved passagersædet.

Har også fået løst problemet med blinklyset, det var èn pære det var 13W i stedet for 21W - hvor fedt er det lige at have brugt lang tid på at finde en løsning på det problem og så var det ikke andet.

JackD_dk

Svaret d. 02-03-2006 22:34:21

Tilbage