Punktsvejsninger

04-07-2007 17:16:56

Hej..
Pillede lige en 'sill' (sidepanel?) af, for at skifte et bundpanel.. Og så at imellem punktsvejsningerne, var et vokslignede produkt smurt på.. og der var absolut ingen rust imellem sidepanelet og rammen til døråbningen..

Og det synes jeg ærligttalt var lidt snedigt.. Nogen der bruger nogle lignende imellem 2 paneler inden man punkter det sammen?

mvh. Jes Peter

JP

Hej

Nogen der har en ide hvor stort stumpemarkedet bliver ved imm

Jeg kommer derud med en masse spændende sager fra gemmerne

Cooper998

Svaret d. 19-07-2007 15:23:08

Hej det er måske lige et andet emne men nu skriver jeg den herinde
Hvem kommer til det stumpmarkede, af de engelske og danske firmaer

Bobo

Svaret d. 19-07-2007 19:20:16

Der kommer en del fra udlandet blandt andet MiniSport...
Men jeg har ikke hørt noget fra de danske ud over at jeg ved at Anders (MiniTrade) kommer og Georg Mikkelsen (Åkm Racing) har også tilmeld sig men hvor mange stumper de har med ved jeg ikk!

vh.
Søren

DetVarSoerens

Svaret d. 19-07-2007 23:21:16

Hej udstillere

Det er meget vigtigt, at dem som er momsregistrerede tilmelder sig til Erling, hvis de vil sælge noget på pladsen, i og med der er adgang for publikum i åbningstiden.
Hvis man som privat, sælger nye stumper, eller opkøber på offentlig tilgængeligt område, skal man også være tilmeldt den del af pladsen som myndighederne har godkendt.
Stump og kræmmerdelen er tilmeldt told og skat samt er der givet tilladelse fra erhvervs og selskabstyrelsen, og når man er tilmeldt stump og kræmmermarkedet på dennes tilladelse, er det tilladt at sælge onkel Thormods gamle underbukser samt fælge.
I modsat fald er man at betragte som pirat i selskabsstyrelsens øjne.
Vi ved at der er kontrolbesøg en af dagene.
Keld

knast

Svaret d. 20-07-2007 06:56:26

Tilbage