Klubrallykursus for begyn

14-02-2006 09:21:41

Hej Alle minifreaks.

Så er chancen for at erhverve et gratis kursus i betjening af din bil, under sportslig kørsel mulig, Søndag den 12 Marts Kl . 10.00 med mødested, Hedelands Miniklub, Maglehøjen 14, 4000 Roskilde.
Vi starter med teori, og Kl. ca 13.30 går vi over til det praktiske, på DSV`s anlæg i Øm ved Roskilde.
Alle der har en bil (helst en mini) er velkommen, blot de medbringer styrthjælm , og bilen er i forsvarlig stand.
Det er ganske gratis.
Man kan godt skifte andenkører, eller deles om samme bil.
Hedelands Miniklub har inviteret medlemmer af Miniklub Danmark, men MCD vil åbenbart ikke offentligøre dette på deres hjemmeside, hvilket vi ikke forstår en dyt af, men MCD medlemmer er da selvfølgelig lige så velkomne som alle andre.

Yderligere information.

20742267

Hilsen
knast.

knast

det lyder godt. giver dig et kald imorgen. hilsen emaljevan (Ulrik)

emaljevan

Svaret d. 14-02-2006 20:47:26

Hej
Sådan et arrangement kunne sku være fedt i jylland men det kan nok ikk lade sig gøre .
Det var da sært med den sære mcd klub .
Fidde

combi van 64

Svaret d. 14-02-2006 20:54:46

Fidde og andre i hele landet.

Der er da klubrally-kursus i hele landet. Nu er det kun fordi vi også har en Mini klub i Hedeland at det også bliver annoceret her på siden - men er man interesseret i at komme ud og køre klubrally - så er der masser af muigheder.
På denne side : http://www.dasu.dk/regado.jsp?type=page&id=181&menuid=1 kan man finde kalenderen for de næste mange klubrally-kurser. For at komme til at køre klubrally skal man gennemføre et af disse kurser.
På denne side kan man se mere om klubrally : http://www.dasu.dk/regado.jsp?type=page&id=183&menuid=1

Skulle man have spørgsmål vedr. opstart på klubrally kan man skrive til undertegnede på kj@cooper-racing.dk

Mvh. Kenneth

PS. Husk - at klubrally er nok den billigste form for motorsport man kan dyrke i Danmark.

KennethDK

Svaret d. 15-02-2006 11:37:50

*BUMP*

Husk at møde op - det er GRATIS! Er man nysgerrig kan man ringe til mig på 26 75 25 26

Vel mødt!

Kenneth

PS. Indtil videre kommer der 4 med med Mini'er

KennethDK

Svaret d. 24-02-2006 12:57:44

Hej Kenneth jeg regner med at komme (i Mini) !
Skal jeg tilmelde mig til dig eller Knast eller bare komme ?

Mvh.
Søren

DetVarSoerens

Svaret d. 24-02-2006 15:28:35

Som udgangspunkt - så dukker man bare op. Men det ville nu være rarest at man tilmelder sig. Men Søren - du er hermed tilmeldt! Husk styrthjelm.

Mvh. Kenneth

KennethDK

Svaret d. 24-02-2006 18:34:43

Hej Kenneth,

Jeg når vist desværre ikke at få Mini'en klar til på søndag, så jeg er bange for at jeg må melde fra igen desværre, men skulle der komme et nyt arrangement senere så er jeg mere end frisk...

Mvh.
Søren

DetVarSoerens

Svaret d. 08-03-2006 13:12:09

Det var en skam Søren - men det forhindrer dig jo ikke i at komme og kigge på (hvis du altså har lyst) eller køre i dine forældres bil (hæ hæ). Jeg skal bruge en der kan håndterer et video-kamera :o)

Mvh. Kenneth

KennethDK

Svaret d. 08-03-2006 14:08:13

Ja det er brand arveligt!
Jeg skal ud og skrue på Mini’en hele lørdagen, og håber og krydser fingre for at jeg bliver færdig så jeg kan komme, men regner desværre ikke med det, så skal nok også på værkstedet søndag..

Og mine forældres bil for jeg så ikke lige lov til at køre rally i ;-) ideen var sku ellers god nok hehe

Mvh.
Søren
(The proud owner of a Mini Thirty)

DetVarSoerens

Svaret d. 10-03-2006 12:39:46

Tilbage