Mobilt rullefeldt

30-06-2007 10:41:08

Det forlyder fra yderst pålidelig kilde, at der vil være mobilt rullefeldt på IMM i Roskilde.

Knast

knast

"det er langt billigere der over end her hjemme"

Det kommer an på hvordan man definere 'billigere'. Hvis du skal have noget relativ hurtig, købe her i landet. Georg hos ÅKM har en stor lager og masse erfaring. Bare ring og høre.

Men, udover det, jeg kan stærk anbefælle MiniSpares - nem og 'painless'. Fragten kommer an på pakkens vægt, men du kan godt spørg inden du køber.

JEG

Svaret d. 01-07-2007 02:34:34

Hej! :-)

JEG har ret, for det kommer an på hvor meget du skal købe og hvad.
Jeg kan huske at jeg engang skulle bruge en LCB manifold da den originale på min gamle 1000'er knækkede, og der kostede en LCB fra Maniflow omkring 700,- hos ÅKM, hvilket er helt fair!

Mht. fragten, så ring og bestil delene pr. telefon, for så kan de nogenlunde give dig en pris med det samme.
Da jeg købte dele til mit projekt havde jeg en (næsten) komplet indkøbsliste og jeg bestilte alt jeg skulle bruge undtagen motor, gearkasse og hjul. Der var omkring 130 forskille varenumre og pakkerne vejede tilsammen omkring 160-170 kg. Der betalte jeg omkring 175£ i fragt, hvilket ikke er så dyrt, i forhold til at få fragtet delene fra den ene ende af Danmark til den anden.

Mvh. Allpass :-)

Allpass

Svaret d. 01-07-2007 09:11:40

hej
udanset hvad du skal købe skal du ikke handle med mini sport
de er lange somme og de er ikke til at få fat i. :-(!
der i mod hudderfield er seriøse hurtige. :D
der gård 4 til 6 dage så har du dine vare.
hilsen lars.

den lille

Svaret d. 01-07-2007 09:47:00

Hej
Jeg kan kun tilslutte mig det at huddesfield er rigtig gode at handle med. hurtig og nemt...
Jeg vil så spørge jer ..
Hvad har i af erfaringer med minispeed da jeg står og skal have nogle ure og noget indstrumentpanel hjem og de er jo faktisk meget billige der ovre

Bobo

Svaret d. 01-07-2007 13:52:36

Hej! Vi køber alt i England til 3 stk miner. Og det kommer fint frem.

mini-haribo

Svaret d. 01-07-2007 20:26:10

Hej! jeg har handlet med minispeed, og de er faktisk fine nok.
De leverede indenfor 2 uger, hvilket jeg syntes var rimlig fair (det var fælge, vippetøj og en masse andet gejl).

Mvh. Allpass :-)

Allpass

Svaret d. 01-07-2007 22:04:38

Jeg tilslutter mig det med ikke at købe hos MINISPORT.COM
Der er kun problemer og deres priser er ikke fantastiske!!! Heller ikke hvis man mailer dem og spørger på en "special price" - så får man deres standard priser anyway!!!

GØR DET IKKE!!! men har hørt godt om minispares også! sig evt. at man har en god rabataftale med minisport og om de kan give tilsvarende rabatter...

Mvh Søren

spk2804

Svaret d. 03-07-2007 21:35:28

Hej stacker.

Jeg har lige fået min første ordrer hjem fra minispares. Jeg var også noget bekymret. :-)
Jeg skrev til dem på minispares og de var ganske hjælpsomme.

Jeg kom af med ca 225 £ og små 24 £ i fragt.
pakken( stage 1 kit ) vejer da også over 15 kg.

Jeg har været ganske tilfreds.

Noget jeg sys du skal gøre er at finde en der har prøvet det mange gange før som kan guide dig, så du ikke bestiller forkerte varer!

Mvh. Mikkel

M.Villadsen

Svaret d. 04-07-2007 15:24:21

Jeg mente 48 £ i fragt oveni. Min fejl

M.Villadsen

Svaret d. 04-07-2007 15:25:47

Ingen problemer med Minispares, bortset fra fragtprisen/portoen :(
Den er lige krads nok, selv for en bette kasse. Næsten 30 pund.
Vægten var måske 2 kg.
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 04-07-2007 17:09:55

Tilbage