Motorsport med minier

06-06-2007 19:01:08

Hej alle minirødder.

Først tak til alle jer, som kom og heppede på Kenneth og undertegnede.
Til jer, som er ved at komme i gang men motorsport, vil jeg lige oplyse, at undertegnede ikke deltager på Gavnø, eller i andre HMS arrangementer.
Grunden er, at jeg har ladet skinne igennem på HMS hjemmeside, at jeg syntes 600.- i startgebyr for et arrangement hvor præmien er en medelje til 12.85 er alt for dyrt for et klubrally.
Alle andre klubber i Danmark tager 300.- til 350.- og der er fine pokaler mm.
Er man begynder og under uddannelse, er 600.- meget efter min mening, men HMS har givet mig besked på at jeg ikke skal blande mig på deres "åbne" hjemmeside, men jeg har svaret tilbage, at de mini folk jeg representerer, vil jeg kæmpe for kommer i gang, for en overkommelig økonomi, så HMS og undertegnede har taget en gribende afsked, dog ikke med min gode vilje, men det må de selv om.
Hedeland afholde 2 arrangementer for de kursusdeltagere som startede i år, men nye er hjertens velkomne, og i får besked i næste måned, for der står IMM på sedlen lige nu, så minifolk, støt op om minisagen.
Jeg skal lige til sidst påpege, at jeg på ingen måde vil anråbe til boycoyt af HMS, det har ikke noget med det at gøre, bare fordi jeg ikke selv kan deltage.
Knast

knast

tjaa... det er svært at sige.. hvilken motor har du? og i så fald så kan du gå fx ind og kigge på minisports hjemmeside under karburator og se hvilken en der ligner.

mvh jacob

jaycup

Svaret d. 06-06-2007 23:00:23


det er en 1275ccm fra 1992. er lidt i tvivl om det er en hif eller en hs4...

Stacker

Svaret d. 07-06-2007 08:47:14


Hej Mads.
Du kan sagtens se forskel på en HS og en HIF. Den gamle traver HS´eren har svømmerhuset siddende ved siden af selve karburatorhuset/klokken, hvor imod HIF har svømmerhuset indbygget, siddende nede under.
Men hvis motor og tilbehør er så nyt, så må det være en HIF.
Ellers er der vist klampet et eller andet sammen ;)
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 07-06-2007 10:57:29


Tilbage