Så kom delene!

31-03-2007 08:11:16

Hej alle Minimennesker!

Så kom Delene! Jeg kan godt love for at man bliver opløftet til den syvende himmel når fragtmanden læsser 5 store kasser af hos en! 107 forskellige varenumre! kig forbi linket forneden senere i dag og se nogle af verdens (hundrede-) syv vidundere! :D

Mvh. Mikkel Allpass

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=69266

Allpass

Det har jeg hørt MANGE gange før, så mit bud er JA det er generelt med MiniSport... Desværre

DetVarSoerens

Svaret d. 31-03-2007 21:23:29


dav
det hville jeg ikke håbe
jeg har lige bestilt en stor ordre :-(!

den lille

Svaret d. 31-03-2007 21:49:18


Hej!

Minisport er dårlige til at levere, (har hørt op til 3-4 måneder!) og jeg har flere gange hørt at deres egne produkter også er af ringe kvalitet. Jeg har dog aldrig selv brugt dem, så jeg skal ikke gøre mig klog på det...

Men, prøv og køb hos Minispares næste gang. de har et noget større udvalg af originale, aftermarket og tundele, og deres egne produkter er i topkvalitet. De leverer ovenikøbet til tiden.

Mvh. Allpass

Allpass

Svaret d. 01-04-2007 08:11:52


Jeg har prøvet at vente 3mdr på et sæt fælge, det var min første og sidste ordre hos dem..

Plus, de er aldrig til at få fat på!

JP

Svaret d. 01-04-2007 13:03:51


Jeg har bestitl der mange gange .. og kan kun give ret i de er enormt langsomme og meget bedværlige at komme i kontakt med ..

simen

Svaret d. 02-04-2007 15:47:22


jeg har bestilt der mange gang. ikke de store problemer med dem. jeg er begyndt at ringe til dem sådan jeg er sikker på at de dele jeg skal have er lager vare eller kan bive det inden for kort tid. sidst jeg bestilte havde jeg alle delene 3 hverdag senere. :-)

batman

Svaret d. 02-04-2007 20:01:08


Hey.

Min bror og jeg har handlet hos Minisport 3-4 gange. Det har alle gange været online køb.
Minisport reklamerer med at leverancer til Danmark tager 3-4 dage. Det har, ind til nu, aldrig passet! det tager mindst 3-4 UGER før man har sine stumper. Det tager ca. 2 uger for dem bare at sende en ordrebekræftelse på e-mail. Og det er kun efter at man har trukket dem hårdt i skæget!!!
Men det er ikke kun Minisport den er galt med. Det er også Minispares. Og for så vidt andre engelske online forhandlere! Jeg er af den opfattelse at de helst ikke vil sælge noget online. Sådan noget nymodens pjank, det der internet noget!

Hvis jeg nogensinde vil bruge dem igen så ringer jeg til dem!!!

Eller ringer til Georg!!!

Mvh: Steffen

garm

Svaret d. 03-04-2007 14:34:06


Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse med Minispares! Har trods alt handlet der 5-6 gange nu, fra bestilling til ankomst har de gennemsnitligt (ved mine bestillinger) taget 5 dage, hvilket jeg godt kan leve med, med deres priser og enormt gode aftale med UPS..!

MVH. Jes Peter

JP

Svaret d. 03-04-2007 20:58:46


de er mega langsomme. rigtig dårlig service

Casper

Svaret d. 04-04-2007 19:34:21


Tilbage