puhaaaaa da da

21-03-2007 08:48:19

jaa der fik jeg godt nok mig en FORSKRÆKKELSE... xx(
havde lige været i århus på arbejde og kastede også et håndtegn til en anden Mascot (gul), i det indre århus...
så jeg lagde vej hjem ad til randers, ad den gamle landevej....
pludselige begyndte bagtøjet at larme lidt....
troede at det var bremserne der hang, det lød det som... så jeg trådte på bremsen og lyden forsvandt... så op på de 80 igen...
men men der gik 2 min og så kom lyden tilbage, men bare 3 gange så højt.. :o!
så ind til siden på cykelstien, og ud og kigge :o! :o!
så var det mit BAGHJUL der var ved at falde a, da hjulboltene havde løsnet sig.. DAHMMMMM....
så spænde spænde og stille og roligt hjemad...
så nu har jeg lige kommet ekstra låsemørtikker på hver, sådan at det ikke sker igen... puha da da...
mvh

Dipp 8D

dipp

...er der en der fik blod på tanden? :D :D :D

Jeg kommer forbi og kigger hvis i er ude at køre (skriv her eller send en mail). Jeg tager desværre ikke Mini'en med - jeg har jo licens ::)

/Kenneth

KennethDK

Svaret d. 21-03-2007 15:41:39


Kanon drenge, bare giv dem baghjul, og vis klubflaget

Knast

knast

Svaret d. 21-03-2007 17:28:58


jeg kan desværre ikke, selv om det dirre i hele kroppen efter at komme ud og race igen !!!
øv øv øv

DetVarSoerens

Svaret d. 22-03-2007 01:00:40


Hej Kenneth.
Det er 100% vi er ude at køre, vi har fået bekræftet tilmeldingen, og ja !!! blod på tanden .... lad os sige at det næsten løber ned af hagen.... :D :D :D
Vi kan slet ikke vente, med at komme ud og lufte hundehuset igen.

Ses... Jan H

morris_mascot

Svaret d. 22-03-2007 11:15:00


Hvor er det ærgeligt at du ikke kan komme og køre Søren, det var jo mægtigt sjovt sidst, men der kommer jo flere chancer, og vi skal jo osse på Gokartbanen :D

Til Knast.

Jep vi gør hvad vi kan for at vifte med Hedelands klubflag 8D ...


VH. Jan H

morris_mascot

Svaret d. 22-03-2007 11:20:04


Jan - starter i med at køre kl.10 eller starter kurset (med teori) kl. 10 ?????

Kenneth

KennethDK

Svaret d. 23-03-2007 12:34:51


Hej Kenneth
Der står at der er mødetid kl. 10:00, så jeg går ud fra at teori/undervisningen starter der.
******

VH Jan H

Tekst fra deres hjemmeside.....


Klub Rally Kursus
Kursusløb 2

BOM afholder Kursus og Kursusløb 2 for interesserede nye rallytalenter
lørdag den 24. marts 2007.
Har du SCOREKORT kan du komme og få lidt mere erfaring og køre et lille GRATIS kursusløb.

Er du helt ny i sporten kan du komme på kursus - teori og praksis - og tage det første skridt mod at komme i gang med at køre rally. Der udstedes kursusbevis (Scorekort).
Du skal have egen bil, kørekort og helst en makker ved din side. Medbring styrthjælme.


Dette foregår på adressen: NCC Roads, Ejby Industrivej 22, Glostrup

Mødetid kl. 10,00.
Interesseret?


morris_mascot

Svaret d. 23-03-2007 13:40:29


Hvis hjulmøtrikker går løse, er det fordi de ikke er spændt forskriftsmæssigt. Det er ikke nødvendigt med låsemøtrikker.

Boman

Svaret d. 29-11-2008-17:40:53


Tilbage