Sikringer

28-01-2006 19:41:36

Mine sikringer springer hele tiden.. af den til baglykterne.. hvordan kan det gå til.. alle ledninger er sat rigtig på..!!

BECKAMP

måske pærene har for stort effekt(watt) forbrug i forhold til sikring(amp)

tror at du skal bruge en 15 amp
mvh
kuno

Staalorm

Svaret d. 28-01-2006 20:05:52

hvor store er den normalt den til baglygterne??

BECKAMP

Svaret d. 28-01-2006 20:41:30

i haynes står der 15 amp.

mvh
kuno

Staalorm

Svaret d. 29-01-2006 01:02:27

Hej
Så vidt jeg husker så er sikringen til baglygterne også den til instrument belysning kunne det ikk tænkes at der var noget galt derinde eller i nummerplade lyset ..
Jeg har haft en overgang i mit numerplade lys det var plastikken der holder pærene der var revnet og så kom den over mod stel ..
Hvis du har et multi stil bag dit instrument kunne du jo prøve at skille det ad og så se om sikringen ryger ..
Kom du forresten forbi vores vinter fest og kigged i næste weekend ..
mini hilsner Fidde (van man)

combi van 64

Svaret d. 29-01-2006 09:05:15

ja det kunne måske godt være nummerplade lyst det var noget galt med.. det har aldrig været sat til og det var faktisk da jeg satte det til det begynte.. det vil jeg da lige undersøge...

Fidde: ang. jeres traf.. hvor kan jeg finde noget mere indfo om det..?? hvis jeg når det vil jeg meget gerne ud og kikke. men jeg skal på værksted med bilen lørdag morgen og havde sat nye bremser på hele vejen rundt.. så hvis jeg når det vil jeg meget gerne..!

Med venlig Hilsen Morten Beck / BECKAMP

BECKAMP

Svaret d. 31-01-2006 17:04:30

Hej du ..
Der ligger en invitation på vores hp med kørsels beskrivelse ellers slå på tråden ...
Fidde ..

combi van 64

Svaret d. 31-01-2006 18:18:11

Det var ikke lys til nummerpladen det er noget galt med.. har prøvet og slå det fra..

Jeg tænkte på om for og bag lys har noget med hindanden og gøre??

BECKAMP

Svaret d. 01-02-2006 17:18:38

Hej Beck

Har genau det samme problem har lige i dag 1/2 haft nr. pladelys skilt af kunne umidelbart ikke se noget men skiftede indmaden. Har haft problemet et stykke tid kan så køre et stykke tid men så kommer det pludselig igen.
Sååå jeg følger med i om der kommer en løsning .Ses vi måske på lørdag 4/2 til vinter fest

Mvh Jens
gmc

jensen

Svaret d. 01-02-2006 18:46:18

Jeg havde en lignende fejl på min Metro for et års tid siden. En sikring sprang uden tydelig
grund, og når en ny sikring blev sat i, virkede alt tilsyneladende normalt igen.
Fejlen viste sig at være en ledning som var knækket af baklyskontakten, som så kunne dingle
rundt nede under bilen under kørsel, og periodisk berøre stel - med det resultat at sikringen sprang.

Så hvis du har baklys på din bil, prøv at kigge ved gearskiftet, og se om du har en løs ledning hængende.

Hilsen
Bakkendorff.

bakkendorff

Svaret d. 03-02-2006 13:10:33

Hej
Parkerings lyset er også på den sikring , er der ikk dem der laver ged i det nå ledningerne hænger ude i inderskærmen ..
Mvh Fidde

combi van 64

Svaret d. 05-02-2006 20:51:23

Hej Beck.

Så fandt jeg endelig fejlen på min mini ang sikringerne som springer .Fejlen lå i højre forlygtes parkringslys ledninger var mont forkert så der var strøm i lygtehuset ( den indvendige ) den anden den i selve skærmen er af plastik når så fugten og salt kommer ind ja så gav det stel forbindelse og sikringen gik KAPUT. Håber du kan bruge det ellers ringer du bare.

Mvh Jens GMC

Ps. har arb. på Mini i 3 dage nu 1 dag med at mont hi-low foran og 2 dage med strøm har skiftet speedometer incl alle ledninger har haft tanken ude baglygter og altså forlygter hvor fejlen så lå det er til at blive idiot af

jensen

Svaret d. 08-02-2006 18:59:35

Ja idiot bliver man ihvertfalt af det.. men som du skrev så gik jeg lige forlygterne igennem.. og wups så var fejlen fundet.. havde lavet samme fejl som dig.
så jeg takker for tippet.. og fugt var der også kommet i så, der er blevet skiftet lidt hus og forlygter da vi nu havde det hele skild af...

Med Venlig Hilsen Morten Beck / Minispeed.dk

BECKAMP

Svaret d. 09-02-2006 17:32:19

Hej Beck

Ja ja man bliver kloger hver dag når man kører Mini

Mvh Jens
GMC

jensen

Svaret d. 09-02-2006 19:17:10

Tilbage