Fed lyd!!

08-03-2007 16:29:40

Så lykkedes det! Bilen kører igen. Det viste sig at være en sporadisk dårlig forbindelse mellem spole og strømfordeler, jeg har formentlig fået rykket i ledningerne, da jeg tog topstykket af. Tak til Coopermini og Anders E for gode råd!!
Bilen var til syn igår, blev godkendt med skivebremser, men faldt desværre, men rimeligt nok, på tæring i bagramme samt lidt tæring i panelet under venstre fordør. Det blev en omm'er 8-(. Det bliver lidt tæt på, den skulle jo gerne være klar til Hedeland næste lørdag

Med venlig hilsen
Bent

bentley

Helt enig, der behøves da ikke kun at være mini dele/biler der inde, hvis manden er flittig bruger af siden her, samt fuld ud mini mand, og har noget andet end mini ting han skal af med, burde der også være plads til det.

frank

minibisse

Svaret d. 08-03-2007 18:39:23

Hørt ..
Nu ikk alt det fnider fnader det er sku om at hjælpe hinanden og ikk bare blive som i nogen klubber ,, pisse stive i betrækket hvis der ikk står deres mærke på tingene ..
Hørt.

combi van 64

Svaret d. 08-03-2007 20:33:04

drenge !! nu må I sgu styre jer læg mærke til hvad jeg skriver til sidst. kapital til mini fint det gjode jeg også da jeg satte mine ting på det vel iorden !!

sevenport

Svaret d. 08-03-2007 21:02:45

læg nu mærke til hvad jeg skriver jeg ønsker ham held og lykke !!!! jeg peger ikke fingre jeg laver ikke fnider fnader "citat slut" jeg forventer bare mini ting på en side for minier med minier til minier men lad mig se hvad jeg skal sælge næste gang....hmm vi skal ikke flå hovedet af hinanden så klap nu hesten og læs hvad der blir skrevet denne bruger kender grænsen andre måske ikke hvad der er okay at sælge på denne side så prøv lige at vend den engang

sevenport

Svaret d. 08-03-2007 21:09:13

combi van 64 nu må du finde ud af hvad du vil ,der må ikke være reklamesøjler på denne side manden prøver jo bare at skabe opmærksomhed omkring sin forretning vedr. minier .
Men jeg giver dig ret i der ikke skal være så meget fnider fnader og vi ikke skal være så stive i betrækket. Den holdning kan jeg lide. det er jo ikke motorcykler der reklameres for og sjovt som andre skriver det er de sammme der blander sig i ALLE debatter der foregår herinde, apropos fnider fnader ! så lad os stoppe mens legen er god og nyde en vellavet hj.side for MINIER og andre bmc køretøjer. ;)
Jeg kommenterede salg af motorcykel fordi jeg mener man bør sælge den hvor sådan køretøjer sælges det findes der sider for. Jeg sætter ikke en sofa til salg her fordi jeg skal bruge kapitalen på minier som skrevet tidligere nogle kender grænsen andre ikke der mente JEG man burde gøre opmærksom på sidens brug. da vi alle har samme interesse er vi vist i sidste ende enige. go kommende sommer og håber I får goe timer i bilerne. mvh ole hansen

sevenport

Svaret d. 09-03-2007 13:52:20

Tilbage