28-02-2007 19:59:22
ja går og tænker lidt/meget for tiden. er i gang med at renovere en mini men efter som det er min første mini knipper det lidt med kenskabet til den og der er mange svære ting for en begynder, så tænkte hvis jeg kan få ca det samme for mine ting som det står mig i, vil jeg måske sælge det også starte med at købe en mini på plader og så starte ligeså stille med at rode med dem..
her er et link så i kan se det hele, skal lige sige det er to forskellige biler i ser..
http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=70272
hvad vil i vurdere det til, bare ca. eller skriv hvis i har spørgsmål..
Hej.
Ikke for at gnide salt såret, men hvis det er uoriginale skærme er det ikke første gang man hører om dårlig pasform og kvalitet. og så er det man må i gang med en større tilpasningsomgang, med mindre man kan få sælger til at tage dem igen.
Er skærmene i plastik eller glasfiber?
Passer skruerne på skærmene med hullerne i karossen når du lægger skærmene op mod bilen (så godt som de nu engang kan ligge)?
Mvh. Allpass
Allpass
Svaret d. 01-03-2007 09:45:43
De er lavet i glasfiber... Jeg tror ikke at det er hullerne eller boltene der sidder forkert... Det er som om, at diameteren på de bagerste sportspack-skærme er mindre en bilens skærmkant... Måske skulle jeg præve at sende dem retur. :-[
Offersen
Svaret d. 01-03-2007 14:44:59
hej .. jeg kender kun alt forgodt til det problem med de glasfibreskærme (u.org) der er simpelhen alt for meget tilpasning på mine skærme. jeg kan kun anbefale dig at du eventuelt køber dem hos Minitrade Åkm-racing eller nordisk morris mini lager og det skal jo så ikke være i glasfibre. men valget er op til dig selv.
Bobo
Svaret d. 01-03-2007 17:31:21
jeg ville ihvertfald ringe til forhandleren og høre hvad han kunne gøre for at løse dit problem. og hvis han er umedgørlig, så kræv at få pengene retur.
Det er en større operation at modificere skærmene så de passer, netop fordi at det ikke er bredden af skærmene, men længden, eller vinklen, som er forkert.
må jeg spørge hvor du har fået dem? det ville være godt at vide, så man ikke lægger sine penge der næste gang man leder efter skærme...
Mvh. Allpass
Allpass
Svaret d. 02-03-2007 13:19:39
Har også et sæt uorg. (glasfiber) til at ligge hvis nogen vil prøve. ;)
Efter at have skilt bilen ad fandt jeg også ud at hvor ringe de passede, og fik hurtigt fat i de originale. Det er et hit.
/Michael
Alby
Svaret d. 05-03-2007 09:25:23