sne

23-02-2007 11:31:32

jeg kommer vist ikke ud og køre i mine mini'er i dag. :-)

http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=1526

http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=1528

batman

hey kan ikke rigtig komme ind på jeres siden
. den vil have en kode og bruger navn

Casper

Svaret d. 27-02-2007 19:17:42


Den gør det også når man åbner et indlæg, hvor du har skrevet (Du har nok hostet dit profil billde på hjemmesiden) :-)

I har vist lidt problemer med siden. ;)

Søgaard

Svaret d. 27-02-2007 19:55:39


KennethDK ændre dit billede gider fanme ikke have ændre nætværk intast bruger navn og adgangskode samt domæne hver gang du har skrevet noget et eller andet sted. så få fjernet dit www.cooper-racing.dk

tak

coopermini

Svaret d. 27-02-2007 21:03:14


...det var dog et rasende fint sprogbrug :o!

Kenneth

KennethDK

Svaret d. 27-02-2007 23:31:06


Jeg undrede mig også lidt over den "venskabelige" tiltale form??!.

Martin Thang

Svaret d. 28-02-2007 08:47:52


Coopermini: SLAP AF! når du ikke er nærtagende er du ubehøvlet! så; tænk før du skriver!

Mvh. Allpass

Allpass

Svaret d. 28-02-2007 09:29:41


Er der ikke snart ved at være basis for at udelukke CooperMini fra dette forum?
Hans indlæg er usaglige og han er ofte ubehøvlet. Han har da i hvert fald formået at få flere af de "gode gamle" til at droppe dette forum, og dermed forringe forummets kvalitet kraftigt.
Og hans svar på KennethDK's indlæg viser jo bare endnu engang hvor useriøs han er.

Mvh
Thomas. (som synes dette forum tidligere var rigtig godt)

tmandk

Svaret d. 28-02-2007 11:58:46


hej
jeg hville da gerne lige sige
at jeg aldrig har haft problemer
med at komme ind på kennet hjemside eller at bruge den

de beste hilsner
lars (en minigitis ramt)

den lille

Svaret d. 28-02-2007 15:38:29


Heller ikke i mit tilfælde har jeg noget problem med at komme ind på hjemme siden så måske det bare er cooperminis Maskine eller opsætning der er noget galt med ( Hvad ved Jeg )

Bobo

Svaret d. 28-02-2007 16:05:11


Til kennethDK tak mester nu virker det igen. Var ret trals at få den administrator lock on box.
Og ja det var et rasende fint sprog.

Martin tang, du opdagede det ikke og du burde ikke blande dig. Undskyld min måde at være over for dig på. men som der stod var det til kennethDK og det gælder også andre. Personlige henvendelser bør man ikke blande sig i. Da det kun var en kommentar til kenneth om at han durde ændre sit billede så jeg ikke skulle locke på hans domæne.

Allpass, jeg slapper af og tager den med ro gør du. Var bare møg iraterende. Men det kan du vel ikke sætte dig ind i.

tmandk, jeg er godt nok ved at være træt af at høre på sån en gang pis, som du fyre af her. Den smøre har vi været igennem nogle gange før. Dette er et offenligt forum og må efter loven benyttes af alle. Da der ikke er regler for hvordan og hvad der må skriver og samt der skal være plads til alle grupper af mennesker. Er det en gang mund ævl du lukker af. Jeg bruger dette forum som du til hjælp og for selv at få hjælp. Så den gang mund ævl gør bare at andre ikke vil bruge dette forum da man ikke må sige hvad man mener og konstant bliver tolket. Jeg personligt mener at folk bør sige det de mener uden at lægge finger i mellem. Der er nok mennesker på nettet der ikke viser den person de er og som gemmer sig bag en fasade.
Endvidere syntes jeg der er mange mennesker der har mere travlt med at bedømme andre personer end at feje for and deres egen dør først.
Jeg lægger ingen fingere i mellem når jeg skriver. Jeg skriver det jeg tænker. Men det er ikke altid jeg mener det så sarkastisk som jeg skriver. Man skal jo også passe på at ens bagende ikke bliver for lukket så man ikke kan tåle nogen fremmede ord.
Du skriver også sitat: Han har da i hvert fald formået at få flere af de "gode gamle" til at droppe dette forum.

Det kan da godt være at de gode gamle bør åbne sig for nye og anderledes mennesker samt give plads til os også.

En anden ting. Du har lige vist dig fra den grummeste side at kommenter om jeg er seriøs. Ha ha du får mig til at le. Jeg er seriøs og meget men det ser du ikke da jeg kominiker på anden måde. Mail og billeder direkte til dem der skal bruge det. Samt en lang beskrivelse. Ofte noget jeg bruger flere timer på og undersøger en del om og finder alle de muligheder der er. Så den med ikke at være seriøs er en der må stå for din egen regning. Du kender mig ikke. Er der noget jeg er så er det seriøs og grundig.

den lille det var ikke hans hjemmeside der var noget med. Det var hans billede der gjorde et jeg fik hans brugernavn og adgangs kode samt domæne navn. Og havde jeg været hacker kunde jeg have ødelagt hans hjemmeside. Men valgte at skrive det til ham.
Hans hejmmeside må meget gerne stå her inde. Syntes selv det er dejligt at kunde se på andres projekter og få nye ider. Det er bare ikke ski.. smart, at hvis man fandt hans billede kunde man gå inde og rette på hans hjemmeside.

Bobo, nej det var ikke på min maskine KennethDK rettede fejlen hurtigt. Som nævnt oven for.

coopermini

Svaret d. 28-02-2007 16:51:37


Coopermini: Der var også en fejl på hans hjemmeside og alle fik samme logon meddelse som dig incl. mig selv. Og nej man kunne netop ikke hacke hjemmesiden, da man skulle indtaste hans logon oplysninger og dem tvivler jeg stod hos dig.

Blot en rettelse :-)

Søgaard

Svaret d. 28-02-2007 18:30:24


Hej.
For en gangs skyld er jeg ening med Coopermini, i det han kalde Kenneth for "mester", for det er jo ganske rigtigt, men her holder enigheden så op, for jeg tror ikke det var dette faktum som Cooppermini refererede til i sit oplæg.
Kald dog folk for det de hedder, eller det navn deres brugerprofil refererer til, i stedet for disse lidet planimitrære postulater.
Det kan virke anstødende.
Knast

knast

Svaret d. 28-02-2007 20:24:58


Tilbage