DEBAT-forum

28-11-2006 18:36:26

Nu har jeg lade mig sidde uden for den her mudderkastning der er foregået det sidste stykke tid her på siden. Jeg er bestemt ikke tilhænger af - at man ikke kan lade sin mening komme til udtryk, men jeg er fandme træt af de personlige udfald der flere gange er fremkommet her. LUK RØVEN! Hvad fanden er det for en tone at bruge i et forum der er til for at hjælpe hinanden. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvem der er eksperter og hvem der ikke er - men det handler om at give en hjælpende hånd, uanset om man vil kalde sig selv ekspert eller ej. Har folk her på siden egne erfaringer - gode som dårlige - så skriv det, men det nytter simpelhen ikke at svine hinanden til ... vi taber tråden her! Jeg har flere gange ved mine "få" indlæg lagt mit telefon-nummer og bedt folk ringe. Eller jeg har bedt folk tage det med til en klubaften, for er man ansigt til ansigt - eller snakker i telefonen, så slipper man for misforståelser eller forklaringer der er dårligt beskrevet.
Så til Knast - Coopermini - Søren - migselv (Kenneth) hold for helvede tonen fremover ellers slutter festen her. Der er ingen der vil deltage i et forum - hvor man ender med at blive svinet til, eller på anden måde nedgjort. Fortsætter denne tone - så dør dette forum - og det vil være få der har ødelagt det for mange.

Lad os beholde MiniSpeed i den ånd det var tiltænkt - og begrav stridsøksen...

Kenneth
(MiniFan - arrangør - racerkører - debattør - men ikke idiot ;) )

KennethDK

Svaret d.


Tilbage