Takt og tone / spørgsmål

21-11-2006 16:46:48

Jeg kunde godt tænke mig at vide om der er flere der deler min mening.

1. Mange af de spørgsmål, der bliver stillet her inde. Er et rent gætterri af svare på. På grung af at, spørgsmålet ikke er detaljeret nok. Hvor, hvordan, hvad er der lavet af ændringer siden problemmet er opstået og hvad har man prøvet. Tit er der kun en, to linier som udgør et helt spørgsmål.
Eksempel: min visker virker ikke hvad er der galt.
Det kunde være rart at, vide noget mere. Mine visker har ikke kørt ret godt den sener tid. For godt en måned siden begyndte de at, køre langsomt og nu gider de ikke køre mere uden at jeg holder tænd og sluk armen helt i bund. Så bevæger de sig og når jeg så slipper kontakten igen stopper de.
I dette eksempel er det nemmere at finde fejlen: kontakten er i stykker oppe i ratstammen. Og man kan komme med forslag og hjælp kig forbi og jeg hjælper dig med at lave det. En god løsning.

2. Takt og tone. Jeg har lagt mærke til at, er man fans af ÅKM, minispears og minispeed.dk er man velkommen i kluben / kligen. Men vælger man at, få stumper fra mordisk morris minor er det ikke helt godt nok. ????. mange glemmer nok at, det er dyrer at, få stumper hjem og man er lidt af en klovn til engelsk / tysk. Og man har måske ikke kredit kort eller tør ikke betale over nettet. Det kan også være at man bare ikke helt ved hvad det heder på fagsprog. Kan det godt være det er en ide at, bestille gennem et firma hvor man kan forstå dem og evnt bytte vare uden det koster en bunde gård i fragt. Det kan da godt være at de ikke har de smarteste stumper og gejl. Men det du køber er kvalitiet. Ja og så for ikke at glemme de er flinke.

3. en sidste ting. Der er mange mekaniker der ved hvad det er man snakker om her inde. Som kan hjælpe hvis de gad og man gav dem den kredit at, høre på dem. Hvor mod dem der bare gætter og ikke har erfaring kommer med nogle tåbelige og meget mærkelige ting. Lad være med at, svar på et spørgsmål hvis du ikke har viden inde for dette emne. Tænker på et tidligere indlæg hvor WD 40 ( rust op løser i cylinderen ) var et råd. Ville have anbefalet sprit i stædet for. Da sprit ikke ødelægger den olie der er på motoren.

4. Hjælp jer selv og ved i noget om de forskellige ting så hjælp andre ellers tig da det er det bedste råd man kan komme med.

Tak for i gad læse dette minispeed.dk fan
Peter

coopermini

Svaret d.


Tilbage