IMM2007 kro eller hotel??

15-11-2006 13:56:36

Jeg har lige været spurgt om hoteller og kroer i IMM2007 området - er der nogen der kan anbefæle noget til Amerikansk eller Britisk guester? Turen her over er dyre for dem, så skal de spar lidt penge. Jeg har selv kiggede på http://www.visitroskilde.com/products.asp?l=2&Auuid=Overnatning&Tuuid=Hoteller , men kender ikke noget om området, hvis rummer er ren, billige - osv..

En af dem som er interesseret er en 51 år Amerikansk herre - en let serious herre. Muligvis er der et par andre stykker fra MiniMania som er også interesseret.

http://www.minimania.com/web/threadid/80605/InfoID/1/SiteMessages/3/msgthread.cfm#727681

Robin, den overnævnt herre – har tidligere haft en kæreste på Møn – har skrevet til mig:

[I]John,
As usual, my post to your thread about the IMM Denmark 2007 fell on deaf ears.
"...My current, not etched in stone, plans are to fly over for the IMM do some sight-seeing, visit with a friend & stay a few extra days for the Copenhagen Vintage race. Looking for a roomie or two to help with a house rental in the area...."

First, can you be of any help in finding a suitable place to rent? I've seen a few listings on the links from the IMM web site but it's hard to tell if the place is decent. I hope to save a few bucks by not having to go out for dinners and beers every day... A roomie or two would go a long way to defray the cost. And I'm way past the camping stage. I used to backpack around the eastern seaboard but that lost it's glamour thirty years ago... I do like my comforts.

Second, has anyone else contacted you that's making the trip and might be looking for a similar set up?

Last, do you suppose the organizers would be receptive to slapping up a message board for folks like me with questions, comments, bitches and gripes?

As you can see I like to get my ducks in a row early. This is already gonna cost me a bundle of frequent flyer miles so I would like to get as much value as possible.

Thanks, Robin [/I]


Eller, er der nogen der har en guestværelse eller plads til et eller 2 Amerikaner som ville gerne til IMM2007 og senere til Copenhagen Historisk Grand Prix race?? Jeg bor i et 2 værelse lejlighed sammen med en kone og en masse møbler - har slet ikke plads.

(Det kunne være rar hvis IMM2007 webside havde en message forum for dem med logistisk spørgsmål.)

Jeg håber I kan hjælp!!!

Cheers,
John

JEG

Svaret d.


Tilbage