Fællesindkøb fra England

02-11-2006 23:03:42

Den første sending af varer fra England er nu ved at være fremme. Der har været mange der har skrevet til mig om køb af fabriksnye dele til deres Mini, men jeg har desværre ikke haft mulighed for at hjælpe alle i denne omgang.
Det betyder imidlertid at jeg sætter en del af min privatøkonomi i at hjemtage varer. Det gælder både forudbestilte varer og dele jeg véd, der bruges ofte på en Mini. Foreløbig påtænker jeg at hjemtage dele ca én gang månedligt, men at lagerføre de mest anvendte dele.
De høje fragtomkostninger vil således blive fordelt så man til enhver tid ville kunne købe dele til en særdeles fordelagtig pris.
Jeg arbejder på at få en hjemmeside op at køre så man kan bestille den vej igennem, ligesom der vil komme skitser af bilen så man nemmere kan pejle sig frem til hvilken del det er man har brug for.
Dette er ikke ment som en konkurrence til andre leverandører af dele til Mini, men som et supplement.
Har du nogen spørgsmål, svarer jeg gerne på dem. Min mail kan anvendes til dette eller til forespørgsel på dele/priser.

Hilsner
Anders E

Anders E

Svaret d.

Tilbage