19-10-2006 15:13:08
Hej!
Findes der et setd hvor man kan købe Aluminiums timing chain covers? jeg har set en motor med et hvor det var støbt i aluminium med små køleribber... det så rigig godt ud!
hvis nogle ved hvor man kan finde det henne, ville det være super!
Mvh. Allpass
Hej, jeg tror en t25 er et bedre valg end den originale som er en t3 efter hvad jeg ved. en t3 er lige stor nok til en mini. hvis man altså ikke er ude efter det helt vilde effekt.
Mvh
Ian
Ian
Svaret d. 19-10-2006 21:41:14
Hej .
Der kommer en turbo mini til frdericia i weekenden til udstilling på bil messen , så kan du da lige kigge lidt på sagerne ..
Grænseegnens mini club har en klub stand deroppe hele weekenden med preben christoffersens monte carlo mini lørdag sammen med 2 ander fede minier dog bliver monte carlo bilen byttet ud om søndagen til en anden fed mini .. 8D
Sååeh kig forbi så giver vi en kop kaffe .. :-)
Fidde
combi van 64
Svaret d. 19-10-2006 22:03:27
Hej.Her er et link til en hjemmeside der omhandler et Mini-Turbo Projekt: www.morris-mini.dk
Jeg kan også varmt anbefale bogen : David Vizard "Tuning The A-Series Engine". Det er en fordel at kunne godt engelsk, men jeg ville mene at den er tiden/pengene værd. Der er mange ting at tage højder for i sådan et projekt.
miniac
Svaret d. 20-10-2006 09:17:25
Hejsa, jeg vil personligt ikke anbefale et turbokit fra en metro, da det kræver at du skal skære i din bil for at få plads til turboen.
Dette er fordi at turboen sidder under karburatoren og kræver derfor at du fjerner det meste at din tværvange for at få plads til turboladeren :-(! .
Hvis jeg var dig, ville jeg kigge mig om efter et kit hvor turboladeren sidder henne over koblingshuset, der er vist nok et til salg herinde på handelspladsen, hvis niels mathias ikke har fået det solgt!. 8D
Mvh Gomme
gomme
Svaret d. 20-10-2006 19:51:28