ang. rust..?

17-10-2006 14:23:07

tænkte på om der er en grænse for hvor mange plader man f.eks svejser på bilen.. eller det måske lige meget hvis den bare er rust fri.. evt en anbefaling af under vogns behandling..

jarl

jeg ville nok hvis jeg var dig få kigget din bil igennem at en der havde forstand på minien til at kigge bilen igennem da den er utæt et eller andet sted enden rust udtæte bund propper eller manglende udervogns behandling jeg har ikke problemmer med fugt i undervognen.

Mvh. Peter

coopermini

Svaret d. 17-10-2006 19:41:32

jeg tror nu bare det er kondens!

Maceo_p

Svaret d. 18-10-2006 13:13:11

Hvis det er kondens bør du isoler din bil og sørge for at alle ånde hullerne er frie da den mængde af kondens er skadligt for din bil. bilen har ikke godt af at danne så meget kondens at der samles fugt under måtterne. samt for at bilen danner den form for kondens kunde det tyde på at den ikke kan ånde frit nok. alle mine biler gør det ikke og har ikke været ude for det. tror nærmere på det skyldes at en prop eller en revne eller bilen er for tæt og pladerne er forkolde ( dårligt iseleret.)

coopermini

Svaret d. 18-10-2006 15:19:45

har haft en mini der levede samme trick!, der var parkningen omkring forruden der ikke lukkede tæt. Bemærk at den både kan være utæt mon ruden og væk fra ruden!.

Martin Thang

Svaret d. 18-10-2006 15:52:31

ja martin se den kan jeg forstå at det kan give våde måtter og beslaget der seeder i bunden til sædet ( sæde bøjlen )bund propperne rude listerne dør listerne. eller et HUL i karrosen et eller andet sted. lad en der bor i nærheden af dig se på din mini som har kendskab til bilens skræbligheder og han/hun kan kan fortælle dig hvor det kommer fra. men kondens den tror jeg ikke helt på at det kan give så meget fugt at dine måtter er driv våde.

coopermini

Svaret d. 18-10-2006 16:30:38

Tilbage