22-09-2006 09:13:52
ville lige hører om der var nogen a jeg som der måske kunne hjælpe mig....
der er et rør som der kommer ud omme fra manifolden, et tynd rør, ca 10-15 mm i diameter, og jeg ved ikke hva det er til... der kommet det oppe fra toppen som der skal over til luftfilteret, så jeg regner ikke med at det er derover det skal... nogen siger at det kan jeg bare probbe a, og andre siger at det må jeg ikk..... så jeg ville lige hører om i kunne hjælpe mig....
det er en 850 motor....
på forhånd tak
Paw L
Hej Gomme
Kan ikke hjælpe dig med dit problem , men håber der er andre der kan . Havde ellers planer om at du skulle gi en kop øl i week-enden da Ellen og mig var på Mut week-end i Odense fredag - lørdag - søndag men nåede det sku ikke :-[ var ellers en kanon tur i den fynske hovedstad mange dejlige cafer :D spiste på den gamle kro :-) og det var jo en oplevelse i sig selv 8D håber vi mødes en anden gang hils omkring dig .
Hilsen Jens og Ellen
jensen
Svaret d. 25-09-2006 18:46:47
Hej
Jeg har en mini der er synet og godkendt med konstruktive ændringer, som er skrevet i registreringsatesten. Du må gerne ringe til mig hvis du har nogle spørgsmål, vil hellere gøre det over telefonen.
mit nr: 22 11 46 94
Mvh Martin
mini-turbo
Svaret d. 28-09-2006 19:27:39
Hejsa!, det lyder sku rigtig godt, giver dig lige et ring her i weekenden så, på forhånd tak for hjælpen.
Mvh Gomme :D 8D
gomme
Svaret d. 28-09-2006 20:25:18