Hjælp til minisport.com

06-09-2006 23:24:44

hej folk:D
er en ung gut der skal til at skrue i en mascot, derfor skal jeg have bestilt dele hjem fra england.
har kigget på denne hjemme side: www.minisport.com.
så derfor kunne jeg godt bruge jeres hjælp, jeg kunne nemlig godt bruge en af jer til at hjælpe med at bestille, altså en der har prøvet det før,så jeg ved det bliver i orden.
håber der er en der ude, jeg må kontakte når tiden kommer til jeg skal bestille.
håber i vil hjælpe.

hilsen Jacob.

Jacob_uhre

hej jacob.

jeg skal godt nok ikk have noget med. men du kan rolig bestille der fra. det rigtig gode syns jeg. jeg fik rigtig god service. og pakken kom 20 dage efter jeg bestilte. selvom det var midt i påsken, og helligedage osv.

og de hæver først pengene når tingene er sendt

mvh allan

prophecy

Svaret d. 07-09-2006 07:17:39


Hej Jacob

Nu er det selvfølgelig et spørgsmål om smag og behag - men jeg handler ikke længere hos MiniSport. De er ikke så gode til at oplyse om deres varer er på lager - og det er ret irreterende hvis man står og mangler noget. Personligt bruger jeg MiniSpares og det virker upåklageligt. Du har varerne inden for 4-5 dage med UPS. Er det småting du skal bruge - så ville jeg ringe til Gerorg Mikkelsen hos ÅKM Racing. Han har masser af dele - og så sparer du lidt på fragten.

Ring eller skriv hvis du skal have hjælp.

Mvh. Kenneth
40 46 54 44

KennethDK

Svaret d. 07-09-2006 08:57:01


Okay.... tak for hjælpen..
håber det er iorden jeg nok kontakter jer når tiden er inde til de nye dele..

Jacob Uhre//

Jacob_uhre

Svaret d. 07-09-2006 21:01:36


Lad være med at bruge minisport, de er dyre og kvaliteten er ofte for dårlig - minispares har styr på tingene og kvaliteten er fin www.minishop.co.uk

longman

Svaret d. 08-09-2006 07:20:29


hvis du har problemer med sproget er der også nogle engelsk talerne (inkl. mig selv)herinde som kunne hjælpe dig med brev, email osv hvis det er.

Hilsen
Michael

msc

Svaret d. 08-09-2006 10:04:51


Hej
Har selv en smule erfaring med Minisport, har ikke haft de store problemer selv udover engang jeg ringede til dem, kan næppe sige at det var en engelsktalende person jeg fik fat i, tror det var den sønderjydske version af engelsk :D men det lykkes da tilsidst

Bishop

Svaret d. 08-09-2006 15:32:07


Har ikke personligt handlet der endnu, men har dog hørt lidt negativt om levering o.s.v. Det kommer vel også lidt an på hvad du skal bruge, det ser ud som om specialet hos minisport netop er SPORT!
De har et stort udvalg i tuninggrej o.s.v.
Mange har sagt gode ting om MINISPARES (synes personligt at deres hjemmeside er jammerlig dårlig programmeret).
Ellers er der jo også ÅKM-racing. (de har en hjemmeside der sidst blev opdateret for 10 år siden, så ring i stedet) :P
Og en anden mulighed er Nordisk-morris-minor lager, der også har en del Mascot/mini dele.
Held og lykke

miniac

Svaret d. 08-09-2006 17:56:43


Tilbage