imm 2007

29-08-2006 21:27:09

Hej .
Har lige rodet i invitationen til imm 2007 og faldt over at der er kræmmer marked og tivoli på pladsen .. :o)
Er det lige det til et imm og så bliver pladsen da oversvømmet af fulde folk så tror jeg sku ikk jeg tør have minien med , der kommer jo mange der ikk har noget med minien at gøre på pladsen og dertil hørende panik . :o!

golf

yep, det er rigtig! A kæmpe storre swapmeet og amusement park, samt en bungy jump, en racebane, forskelige competitions, car show, entertainment osv. Hvis du ville være med, fint! Det ville være en kedelige car show hvis der er ingen minier til stedet, men det er op til dig.

Det er ikke noget Roskilde Festival, så jeg mener at mini folk respekter hindanden og deres biler. Hvis du er en som ville f*ck med nogens bil, tis eller puke på noget som er ikke din, hvorfor synes du at andre mini enthusiaster fra hele verden er andeledes end dig?

Jeg ville ikke f*ck med din bil, drikke mig pisse fuld og puke på din telt eller mini, jeg håber/tror på (expect) at du kan også lad være. Min venner som kommer fra UK, U.S.A, Canada vil også vis respekt til dem der deltager.

Maturity!

JEG

Svaret d. 29-08-2006 23:29:50


hej Golf. hvem du end er.
Jeg forstår dig godt og din bekymring for din fine mini, så jeg foreslår, at du graver en bunker ned ude i haven, og låser den forsvarligt, evt. laver en aftale med et lokalt vagtværn, for du skal passe på din lille perle, og ikke indlade dig på at komme til IMM 2007, for du skal ragne med, at der er ca 50000 biler på gaden om kring Roskilde i week-enden, og ude i den farlige trafik vil alle andre sikkert alle køre ind i din mini.
Er du klar over hvor mange fulde der er i Danmark?
Tænk også på alle de radyr der er i området, de vil sikkert spring ud foran din bil, og skade den, for ikke at tale om vejret, det kan både tordne og regne på din bil, og hvis uheldet er rigtigt ude, kan der komme snevejr også.
Det var der for 22500 år siden, så det er snart tid igen, og hvis du læser døgnrarporten for falck, vil du også se der er en temmelig stor risiko for at køre galt.
Bare sidste år var der i Roskilde politikreds 12 eneulykker som krævede udrykningskøretøjer ud over de almindelige ulykker i trafikken. så tag ingen ricisi, hold minien inde de næste 50 år.
Knast

knast

Svaret d. 30-08-2006 07:42:18


Hej Golf/Peder,

Dyrskuepladsen i Roskilde (hvor festivalen også bliver holdt) er meget stor så vi har mulighed for at dele det lidt op så du har tivoli og krammere i den ene ende af pladsen og Mini'er og telte i den anden, og så vil der også være nogle vagter plus en masse folk med samme interesse som dig, og jeg er da også sikker på der nok skal blive holdt øje med de forskellige biler af alle dem der deltager, og med ca. 1000 Mini'er og endnu flere Mini folk så kommer din Mini ikke til at stå uden at der er nogle i nærheden, så personligt er jeg mere tryg end når min holder hjemme på parkerings pladsen eller andre offentlige steder!

Venlig hilsen
Søren

DetVarSoerens

Svaret d. 30-08-2006 12:06:06


Øhh hej ..
Ved ikk om jeg tør svare på dette indlæg af frygt for at blive overfuset af ham øhh (knast).
Men man må vel godt ytre sine bekymringer uden at blive overfuset af sådanne }:) .
Har været til en del imm og syntes bare ikk lige det var det jeg tænkte ved et imm træf i dk , men undskyld og god fornøjelse med kræmmer markedet ..
Peder.
Ps ham knast er vel ikk arrangør.

golf

Svaret d. 30-08-2006 20:15:36


sikke dog pænt i snakker ! troede her var en bedre tone.. men åbenbart ikke.. B)

prophecy

Svaret d. 31-08-2006 06:54:16


Hej Golf-Peder.
Jeg ved ikke hvem der har overfuset dig, det eneste jeg har set i denne her debat er negative vibrationer, omkring IMM 2007, og det var den bekymring jeg forsøgte på lidt humuristisk vis, at eliminere, for jeg kan ikke se der skulle være problemer.
Jeg syntes du maler fanden på vægen, og forsøger at komme grus i maskineriet, og det syntes jeg ikke er berettiget, over for de mennesker i de arrabgerende klubber fortjener, i og med de laver et stort stykke arbejde for B.la.dig og andre minielskere.
Det jeg forsøgte at sige til dig, er at din bekymring er uberettiget, medmindre vi går ud i det ekstreme, for man kan aldrig frasige sig risici, men jeg syntes du bør have dine tanket for dig selv, til andet er bevist, for der er ingen grund til at starte mistro over for et arrangement, som du intet kender til endnu.
Hvis du er en anden mening, er du velkommen til at deltage i arbejdet, og her udtrykke din saglige bekymring, eller stille modforslag.
Med venlig hilsen
Ham Knast, medarrangør.

PS hvis du føler dig såret af undertegnede beklager jeg dybt, men Piet Hein skrev engang: den der kun tager spøg for spøg og alvor alvoprligt, har fattet begge dele lige dårligt.

knast

Svaret d. 31-08-2006 07:18:02


detvarsoerens svar var kanont! godt gået ;) ! Glæder mig helt vildt til at komme med til IMM! håber alt går godt!
Hilsen H.C. Hansen

H.C. Hansen

Svaret d. 31-08-2006 16:45:42


Tilbage