Ting til salg???

19-04-2013-21:30:54

Det er som om at når nogle sætter noget til salg, så er det som om alle bare ved hvad det er og uden billeder eller en grundig beskrivelse o.s.v.

Jeg faldt over denne i går med følgende tekst og uden billede:


Weber 45 DCOE karburator

Byd


Jeg har skrevet at jeg godt vil byde kr. 250,- hvis den er komplet, om ikke andet kan jeg da bruge den til reservedele. Har dog ikke hørt fra sælger endnu. Budet var dog mere p.g.a. manglende beskrivelse af varens stand o.s.v.

Det var bare lige en tanke herfra og god Mini weekend.

Morten

MI

..nu vi er ved det. :)

Jeg _håber_ at den nye version af forummet giver et maksimum på antal samtidige annoncer man kan taste ind per bruger.

Hvorfor kan man ikke samle alle sine ting i en annonce, frem for at oprette 12 og dermed tage alle annoncepladser.

tb205gti

Svaret d. 19-04-2013-21:32:36


jeg tror at grunden til at der oprettes flere annoncer er at man kun kan indsætte et billede,,og har man flere ting til salg,,ja så er man jo næsten nød til at oprette flere for at få billede på alle,,,,,
((((( ellers er der vel bare nogle der brokker sig over at der ikke er billeder ved annoncerne))))) det var gas
God weekend

slowrider

Svaret d. 20-04-2013-11:06:11


Nu ved alle vel hvad en weber 45 dcoe kaburator er, og hvis det er skrevet, som en kaburator, er det vel uden manifold ? Håber da også at forummet bliver lidt mere moderne ,så man kan skrive i køb og salg og ikke som noget fra den gang da jeg havde en commodore 64. ;-)

skrotspeed

Svaret d. 20-04-2013-20:35:01


Hej Morten

Det er mig der har smidt annoncen op.
Men det undre mig at du har budt? for jeg har intet modtaget fra dig?

Men ja, det er en lidt tynd annonce jeg har lavet, men det er ``bare`` en weber 45 dcoe karburator- Den ser fin ud, men jeg kender ikke så meget til den.

Mvh

Deadnight

Svaret d. 20-04-2013-23:42:00


Jeg vil gerne byde 300kr. Niels :-)

skrotspeed

Svaret d. 21-04-2013-09:23:01


Har den kørt på en mini ? er der dyser i den ?

Uno

Svaret d. 21-04-2013-19:14:45


Hej Deadnight

Jeg har sendt dig en mail på: seppowashuus@gmail.com

Det er den mail adresse som du har på annoncen, men det er fint nok. Jeg ville dog gerne vide om den er komplet og i orden eller til renovering m.v. Jeg er meget intereseret i den og kan godt bruge en 45mm weber.

Kan du evt. sende mig et billede på i@webspeed.dk

MVH
Morten

MI

Svaret d. 21-04-2013-20:01:39


Til Niels Skrotspeed
Jeg ved godt hvad en 45mm Weber er, men det er vel uden manifold o.s.v. eller er det også det. Du ved vel ikke hvad den udbudte Weber indeholder eller gør du??
Det jeg efterlyste var bare lidt flere oplysninger end det annoncen oplyste.
MVH
Morten

MI

Svaret d. 21-04-2013-20:08:23


Endelig fandt jeg din mail, den var fanget af mit spam filter af en eller anden årsag. Jeg har nu svaret dig...

Til andre interesserede vil jeg gerne kontaktes på mail.

Mvh

Deadnight

Svaret d. 22-04-2013-13:35:24


Det kunne jo være jeg gjorde,eller er også er er jeg bedre til at gennem skue teksten en dig. :-P

skrotspeed

Svaret d. 24-04-2013-19:31:17


Tak for handlen, nu fik jeg endelig hentet den i postbutikken. :-)

skrotspeed

Svaret d. 09-05-2013-09:16:04


Tilbage