16-04-2013-16:55:13
Hej Mini folket derude,
Er der nogle som kender en Mini mekaniker nær den dansk/tyske grænse?
Jeg har en Mini Mayfair fra 1994 som faktisk køre(kørte) ganske fint bortset fra to problemer der er opstået.
Jeg har desværre ødelagt et eller andet ved udstødningen eller ligenen efter at ha påkørt en metalplade med undervognen, som bilen ikke kunne komme henover. Den har været ved en tysk almen mekaniker der ikke kunne finde fejlen, så nu søger jeg en Mini mekaniker der måske kender bilen bedre og kan hjælpe mig med problemet. Den brummer en del efter uheldet ;) Dette skete i december og siden da har den stået i vinterhi i garage. Men nu skal den jo til ud og køre igen. Den kan imidlertidig ikke starte nu her da starteren er gået :/ Hvis jeg får den lavet igen køre den såmænd fint, men den brummer, så det vil jeg gerne have lavet. Plus den kunne sikkert godt trænge til lidt generel eftersyn.
Er det nogle her som kan anbefale en mekaniker der kender til Mini som kan hjælpe mig?
Gerne inærheden af Flensborg eller området.
Hilsen Rikke
/Eckhoff.
Hejsa, tag da kontakt til Grænseegnens mini club, ring til formand Fidde på tlf. 29409979, han kan med garanti hjælpe dig:)..
Mvh. Gomme
Gomme
Svaret d. 16-04-2013-18:30:14
Hej Gomme,
Tak for svar =)
Eckhoff
Svaret d. 17-04-2013-09:15:33