Rover alarm, to nøgler, kun en virker

15-03-2013-17:14:12

Jeg har en mini MPI som er udstyret med Rovers alarm. Jeg har to nøgler og to fjernbetjeninger. Problemet er bare at det kun er den ene fjernbetjening der kan slå alarmen til og fra.

Jeg har prøvet at holde knapperne inde i forskellige tidsrum, og gentage tryk på begge knapper, men jeg kan bare ikke få den ene fjernbetjening til at virke. Jeg har tjekket at batteriet virker.

colakurt

Nogle biler skal have nøglen i tændingen, og tænding på, når man trykker på en af knapperne.
Men om Rover har valgt så enkelt en løsning, tvivler jeg nu på ;-)
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 15-03-2013-18:35:08


Det syntes jeg nu ellers at jeg har prøvet, der lyser den bare i alarm dioden. Men den vil ikke slå hverken til eller fra.

colakurt

Svaret d. 15-03-2013-18:50:01


Der står ikke noget spændende i instruktionsbogen?
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 15-03-2013-21:00:59


Hej jeg har prøvet det samme,hvor kun den ene fjernbetjening var kodet til alarmen i min gl japser husker ik mærket på alarmen.der skulle jeg have tænding på bilen og trykke 5 gange på senderen og tage nøglen ud så var den kodet.kunne være samme måde.elers tror du skal finde en manual over den der står indkodningen i....

tomini

Svaret d. 16-03-2013-08:50:39


Jeg fik kodet en ny sender til min mini fra 96 på et miniværksted. Terminalen Århus. De skulle ind i bilens computer med deres Rovercomputer. Så den er sikkert ikke kodet til din bil.

Bertels

Svaret d. 16-03-2013-18:05:54


Tilbage