Nyt historisk hill climb i DK

21-01-2013-21:57:06

Kære hill climbere

Da Søren Dunn sletter alle åbne invitationer fra HMS hjemmeside har jeg bedt min søn bringe dette her på bl.a. Minispeed – jeg har ikke selv en profil her på siden.

Kongelig Dansk Automobil Klub Sport Fyn har besluttet at arrangere et årligt historisk hill climb på Fyn med start i år.

Vi inviterer hermed alle interesserede til hyggelig samvær og informationsmøde på Restaurant Capri, Dronningensgade 2b, 5000 Odense C mandag d. 28/1.
Francesco tilbyder spisning fra kl 18.00 med pizza eller pasta til 75 kr. Drikkevarer kan købes til rimelige priser og kaffe/kage sponserer Francesco og Bjarne. Det er ikke nødvendig med tilmelding, men hvis i ønsker at spise vil Francesco gerne have et praj om hvor mange i kommer på email: capri@capri500.dk. Vi starter mødet når alle har tygget færdig omkring kl 19.00
Selve løbet vil være åbent for alle, uanset klubtilhørsforhold, og er ikke gældende til noget mesterskab – men vil blive behørigt præmieret ! Som mød frisk op og hør om et nyt ægte historisk tiltag i Dansk motorsport.

De bedste hilsener

Francesco Aversa og Bjarne Berner

Eventuelle spørgsmål kan sendes til mig, Bjarne, på email: vrcfyn@mail.dk
 — sammen med Francesco Abarth Aversa.

jonasb

Hej.

Hvis man ikke har mulighed for at komme til det her møde, men MEGET gerne vil deltage i løbet, hvordan vil man få yderligere information om dato, sted osv?


vh
julian

julianfalck

Svaret d. 21-01-2013-22:44:04


Hej Julian,

Der bedes du venligst kontakte min far, Bjarne, på ovenstående E-mail.

Tak for interessen!

De bedste hilsener,
Jonas Berner Bruun

jonasb

Svaret d. 21-01-2013-23:15:32


Tak, det er hermed gjort! :-)

julianfalck

Svaret d. 22-01-2013-10:28:13


lyder som en rigtig god ide, håber det blir en succes :-)

johnny b

Svaret d. 22-01-2013-10:55:47


Der har været RIGTIG meget debat om kring DASU´s nye møde at tolke hvad en historisk bil er.
Jeg håber dette tiltag bliver en susses, da det bør handle om sporten og ikke om penge. DASU/FIA kunne godt mistænkes for at være i lommen på visse underleverandører til motorsporten. De gør det nogle gange unødvendigt dyrt. :-(

mini thirty

Svaret d. 22-01-2013-16:55:26


Tilbage