Ure

25-07-2006 19:45:31

Hejsa bare af ren nysgerighed ville jeg da lige høre hvilke målere i køre med i jeres minier og hvorfor i lige har de målere i jeres bil jeg selv har anskaffet mig olie og vand. Overvejer at udvide med et voltmeter/ampermeter men har det nogen værdi, tænker på om det er en god ide eller det bare er fyld.

Bobo

jeg har selv temperaturmåler i min og tank måler det er nemlig en 97 kabine med træ men jeg overvejer selv at udvide med olietryk og olietemperatur hvilket jeg synes er vigtigt du kan selfølgelig se om du har olietryk eller ej på olielampen men jeg kan godt li at vide om man snakker om et olietryk på 0,5 bar eller på 2 bar for at være sikker på at den smøre ordentligt under kørslen og hvad olietemperatur angår så er det vigtigt at vide hvor varm olien bliver for at vide hvad olie man bør køre med normalt er det ikke nødvendigt men jeg synes det er meget rart i sær hvis den skal ha noget at leve af en varm sommerdag så man er sikker på at olien ikke bliver for tynd amperemeter/voltmeter kan også være rart fordi at lampen for manglende ladning kun lyser hvis genaratoren/dynamoen ikke lader men man kan godt komme ud for at genaratoren ikke lader nok uden at lade lampen lyser men det kan man så se på sit ampere/voltmeter så jeg synes det lyder som en god ide du fik der

zeemax mini

Svaret d. 26-07-2006 11:57:29


Tilbage