nordisk mm lager

25-10-2012-09:07:23

jeg har i mange år handlet trofast hos øboerne på den anden side af kanalen, men i mandags handlede jeg for første gang hos en dansk fohandler (nordisk m m lager)og jeg blev overrasket......positivt, det viste sig at han havde alle stumper på lager og kunne levere om onsdagen,altså 2 dages leveringtid mod tebællernes til tider 2 uger eller mere,og så er servicen super,som f.eks. køber man et slibe sæt, får man lige den lille slange mellem top og blok med, det får man kun hos kolonimagten hvis man bestiller den specifikt...det er de små ting som disse der gør forskellen, og priserne kommer faktisk ikke så langt fra hinanden når portoen modregnes......så alt i alt, en deleværdig positiv oplevelse

johnny b

:-) ja, der er jo heller ingen grund til til at sende penge unødvendigt ud af landet i disse tider ... Heine i mascot centret www.mgcenter.dk har også fat i den lange ende...

julianfalck

Svaret d. 25-10-2012-09:19:40


Kan kun slutte op om at købe herhjemme,syntes priserne er rimelige og så den korte leveringstid,har lige skulle bytte en kofanger tør ikke tænke på hvad det ville koste hvis den skulle tilbage til UK ingen problem ved Mascot center (Heine) han tager en ny med næste gang vi mødes syntes at servicen er i top
Vh Kim :-)

minicooper

Svaret d. 25-10-2012-10:48:24


Top service og kvalitet hos Heine, har ikke prøvet Nordisk m.m. Prisen er lidt højere end UK men det er nu meget nemmere når noget går galt, så er besparelsen ved UK hurtig væk.

labori

Svaret d. 25-10-2012-14:48:50


ps......pengene ud af landet, det slipper vi nok ikke helt for,da de respektive danske forhandlere jo også køber de stumper de har, i andre lande ;-)

johnny b

Svaret d. 25-10-2012-18:42:16


jo, men de får da i det mindste brød på bordet af det ik... ;-)

julianfalck

Svaret d. 26-10-2012-19:16:41


Tilbage