smith omdr.tæller

13-10-2012-19:18:54

kan det passe at de gamle RVI omdr.tællere som eks.vis smiths og jeager er meget sarte? har prøvet at montere 4 stk. og alle er defekte,har tjekket at de er - til stel,ka det skyldes at jeg har skiftet til elektronisk tænding?

johnny b

Er det modellen, der er strømstyret? Der er også en der med RVC,
Der findes lidt hjemmeelektronik, der skulle kunne rense pulsen, men den er vist kun til spændingsstyrede omdrejningstællere.
Det er noget, der bruges i forbindelse med netop elektronisk tænding.
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 14-10-2012-00:10:07

Jeps, de gamle (RVI) virker ikke med elektronisk tænding. De har skrevet en masse om det inde på theminiforum.co.uk, jeg har selv været ude for det samme. Man kan som Carsten siger godt bygge dem om, ved ikke hvor avanceret det er men du kan se en guide på følgende adresse:
http://www.gomog.com/allmorgan/smithsclassic.html
De nyere RVC skulle virke fint med elektronisk tænding.
Mvh
Lars.

Swish

Svaret d. 14-10-2012-18:16:37

så er problemet løst, har monteret en racetech omdr.tæller med selvkalibrering og sladrehank, billeder blir lagt ind på profilen

johnny b

Svaret d. 14-10-2012-18:23:42

lægger lige et videoklip ind osse

johnny b

Svaret d. 14-10-2012-18:41:21

videoklippet blev en and, men for lige at svare på spørgsmålet fra jelshøj, ja det var typen hvor man kører + fra tændingen igennem omdr.tælleren og ned til tændspolen,jeg fik så at vide af min gamle far at den registerer impulsen fra platinerne.....det forklarer så hvorfor han stod og klukkede mens jeg monterede den elektroniske...grå guld min bare..... :-D

johnny b

Svaret d. 14-10-2012-21:43:23

Tilbage