Lavt hængende Maniflow

07-10-2012-20:34:05

Jeg har monteret en dobbelt centerudstødning fra Maniflow, som er lavet som et to parts system, med mellempotte og slutpotte, som sidder efter katalysatoren på min MPI mini.

Udstødningen sidder kun fast forrest og bagerst på bagrammen, og det gør at udstødningen hænger ret lavt under bilen, i samlingen mellem den forreste potte og katalysatoren. Er der et ophæng jeg har overset, eller skal udstødningen side så lavt? jeg tror at den laveste del er ca 10 cm under bilen.

colakurt

Mig bekendt er der kun de to ophæng. Men hvis bøjlerne på potterne ikke er som de originale, kommer den måske til at hænge for lavt.
Standardudstødningen på Spi/Mpi hænger nogenlunde som på de gamle Minier, selvom deres ophæng er ``moderne``.
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 07-10-2012-20:41:13

Problemet som jeg ser det, er at jeg ikke kan få samlingen mellem mellempotten og katalysatoren stiv nok. Det er som om den knækker der, ligemeget hvormeget jeg spænder boldene der holder det sammen.

colakurt

Svaret d. 07-10-2012-21:48:12

Det var da pokkers. Troede de flanger var så kraftige, at samlingen ville blive helt fast.
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 07-10-2012-22:08:12

Det er den også, den er bare ikke lige. Den er ikke til at rokke, hverken op eller ned.

colakurt

Svaret d. 08-10-2012-12:40:50

Hm..........svært at gætte på, udover at det måske er et skodprodukt. Men så vil det desværre ikke være første gang.
Hvis du kan komme til at spænde røret op i et skruestik, kan du varme det, og bøje lidt på det.
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 08-10-2012-13:37:58

Tilbage