Weber jetting

17-09-2012-19:10:41

Hey mini folk.

Er der nogle her inde som har erfaring på jetting af Weber på 7 portet top.? Har søgt lidtcrundtvmen kan ikke rigtig finde en ca. Jetting
Den starter men trækker ikke. Og det er ikke tænding der er problemet.

Morten

turbo mini

Jeg har leget med Weber`s siden slutningen af tresserne, og jeg kan kun sige en ting, det er ikke muligt at dysse, indstille, synkronisere, Weber carb`s uden rullefeldt, hvis man vil have optimalt resultat.
Det gælder for enkeltmonteret til split, samt seriemonterede på mere end 5 porte-7 eller 8 portede.
Jeg kender kun en der virkelig kan de små tricks med 7 portet og weber, og det er Jimmy Juelshøj, som har leget med sligt, og fået skidtet til at fungere optimalt, så kontakt Jimmy.
Knast

knast

Svaret d. 17-09-2012-20:20:58


Det er jeg godt klar over. Men den skal jo kunne køre for at blive rullet. Det jo lidt der den ligger har skam felt og man som skal dyse den. Men den skal jo kunne køre. Så det var lidt det mig spørgsmål lyder på som jeg os skrev.

turbo mini

Svaret d. 17-09-2012-20:40:51


Hvis der er tale om 40 mm, dcoe, ville jeg åbne ballet med en 29-31 snævringsring.
F 9 blande rør.
Dysser vil jeg nok starte blødt i midten, og så prøve mig frem.
Det hele afhænger af i hvor høj grad motoren er peppet, ventilstørrelse, knast o.s.v.
Der er kun at prøve.

held og lykke

Knast

knast

Svaret d. 17-09-2012-20:52:12


Mange tak det var det svar jeg søgte. Må prøve lidt imorgen. Har bare set andre som kører med 40mm på 7portet de kører med F16 blandingsrør. Det sidder der os i nu. Men den får for meget ingen tvivl om det. Men så må jeg prøve med fv9 rør imorgen

turbo mini

Svaret d. 17-09-2012-20:58:06


Lykkedes det ?

Knast

knast

Svaret d. 18-09-2012-17:19:04


Tilbage