Salg af Mini

06-08-2012-10:45:53

Hej

Jeg ville lige høre jer om hvad I synes.

Jeg overvejer at sælge den ene af mine Mini`er.

Det er en 1977 1000cc Mini så den bliver veteran i år og dermed meget billig at have. Der er nok ca tre-fire-fem (det er en bil der bliver brugt til at køre i og det sætter jo sine spor men den står pænt) steder der skal laves rust. Tre af stederne er på karrossen og rent visuelt og et er i tagkanten oppe på taget. Alle steder er ret nemme at lave. Det sidste er der er et lille hul i vangen på det lodrette stykke mellem bagbroen og karrossen.
Mit spørgsmål er om jeg skal lave tingene eller sælge den uden at lave det og dermed sælge den billigere.
Hvad synes I?

Lasse

Laze

Godt spørgsmål, og sikkert med en masse ``gode`` svar ;-)
Det er jo ikke altid, man reelt får noget for arbejdet. Hvordan med syn?
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 06-08-2012-12:06:30

Med mindre du er helt vild med at lave plade arbejde så ville jeg nok sælge den som den er og være ærlig omkring de få fejl/mangler der er som du er her.
Som Jelshøj siger så for du nok ikke meget for alt arbejdet.
Og så står den jo alligevel som en prikkede mariehøne som skal males. Det ene tager det andet med sig.
Martin

MS-DIY

Svaret d. 06-08-2012-12:35:16

Den skal til syn til sommer men det tænker jeg at køre den til for det skal den nok klare. Laver jeg rusten så maler jeg hele taget og de andre par steder vil det ikke kunne ses at den bliver malet så den burde ikke blive plettet/prikket.

Og ja I har begge ret arbejdet får man ikke noget for. Men det er bare nok nemmere at sælge hvis den ikke har bobler i lakken.

Lasse

Laze

Svaret d. 06-08-2012-13:03:19

Personligt ville jeg da helt klart fortrækker en uden rust. Ikke lige min livret, så hellere en masse mekanisk arbejde :-) Men prisen spiller jo også en væsentlig rolle når man er ude på det marked. Så er der jo nogen der går på kompromis, mig selv inkl. med den jeg har købt.
Martin

MS-DIY

Svaret d. 06-08-2012-14:58:50

Tilbage