15-07-2012-18:22:59
Hej jeg har forvildet mig ind i en mini der skal laves lidt på bl.a kobling slipper ikke helt som om den skal justeres men skal man gøre det på den lille 8 mm bolt hvor den lange arm lægger an eller er det på de 2 24 mm bolte i enden af dæksel!??
og lige et tillæg spørgsmål.. hvis visker ikke virker er det motor eller det kontakt sæt der sidder på den der er gået itu.. og hvor i dk kan man skaffe det
MVH
Per-Ulrik
hej..
jeg plejer at gøre som følger;
kub armen ud mod skærmen til du møder modstand, og skru så den lille 8mm bolt derud til.
Man skal ha et lille spillerum, men hvis du har lidt tålmod kan du ligge dit koblingspunkt lige hvor du vil på pedalvandringen med den skrue.
, jeg ville så ligge det ret sent så jeg er sikker på den kobler HELT til og den ikke står på lejet ved indgreb.
der skal ikke meget til at flytte koblingspunktet, halve omdrejninger på den lille skrue siger meget, og hvis du kan mærke et lillebitte spillerum når du skubber armen ud, og du samtidig er glad for punktet er det vel det bedste! :-)
god fornøjelse!
vh
Julian
julianfalck
Svaret d. 15-07-2012-18:31:53
Hej tak for det svar men hvad med de 2 24 mm for enden skal de stå på nogle bestemt måde!??
:-P
pur
Svaret d. 15-07-2012-19:46:51
jeg har mine helt løse, og det funker fint og har gjort i lang tid, altså kontra skruet så de ikke falder af... :-)
jeg har sendt dig en ``post``
julianfalck
Svaret d. 15-07-2012-20:32:27