Manglende respons

05-05-2012-21:24:12

Hvorfor sætter brugere annoncer på ``Handelspladsen`` og er bedøvende ligeglade med, at brugere henvender sig, både ang. køb og salg, og ikke besvarer henvendelser ? ? Gider man ikke at slette annoncen hvis varen er solgt, eller man har fundet det man ønsker ? ? Har p.t. skrevet besked til en bruger ang. salg af dele hele 4 gange, men stadig ingen respons. Kan nævne 5 brugere, som har annoncer liggende, som ikke har besvaret henvendelser.
Åbner brugerne aldrig deres Ind-bakke ? ?
Man laver aftale om at mødes med købere, men de dukker aldrig op.
Det er åbenbart så nemt at være ligeglad, når man ikke kender personen.
Syntes godt nok det er for dårligt ! ! !
Undskyld, men det måtte bare ud.
Mvh Peter

Peter Mogensen

Hej

Jeg har et par finger regler, som jeg altid bruger. Hvis jeg mangler noget sætter jeg altid en annonce op hvor jeg ønsker at købe noget. og kontakter sjældent andre annoncer.

Fx. da jeg skulle hente minien på sjælland, havde jeg en længere dialog med køber, og jeg fik alle informationer om ham. Derudover fandt jeg selv en del!, så hvis han ikke kom kunne jeg ringe til hans kone. og så ringer jeg altid inden eg tager afsted for at sikre mig vi har en aftale.

Det er sådan jeg får mest ud af mine handler.

Thomas

ThomasH

Svaret d. 05-05-2012-21:43:26

vil give dig helt ret. folk tjekker ikke deres indbakke. oplever også at folk er mere useriøse end før i tiden. skambud eller aftale priser. også skal man holde det tilbage i 14 dage. når folk så kommer vil de kun give det halve. og man har sagt nej til andre i mellem tiden. det har jeg oplevet et par gange.
( jeg har da ellers ry for at sige tingene som de er og være ærlig )

eller folk køber. også henter de ikke alligevel.
jo det er en sørgelig handels kultur der er efterhånden.
hvad med den her . send gerne en masse billeder.også hører man aldrig mere. de gider ikke engang svare. jo det er nemt at købe, når man bare ligger på sofaen. dårlig stil.

falck

Svaret d. 06-05-2012-08:59:23

støtter falck i hans udsagn
Det mindste man kan gøre er at give besked :-P

auto-bp

Svaret d. 06-05-2012-10:02:14

Tjekker altid mailboksen, men betragter manglende respons som bortfald af interesse. Eller værre, afhængig af mit humør ;-)
Supplerende billeder afsendt for noget tid siden fik jeg ingen svar på, men hvad fanden...........
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 06-05-2012-10:56:42

Peter M... Skulle vi ikke købe et rat af dig...... for snart 1 år siden...men du har ikke sendt det endnu.... Susanne..

mini-Haribo

Svaret d. 07-05-2012-21:28:39

Hej Susanne
For det første, må jeg lige korrigere dig, det er ``IKKE`` snart et år siden, og for øvrigt, har jeg sendt dig en mail 24.4-12 og forklaret situationen, men har muligvis fundet et andet, men det er slidt, og centret er sort ! ! Kan det bruges ?
Peter

Peter Mogensen

Svaret d. 07-05-2012-21:53:31

hvad farve er rattet ?.

mini-Haribo

Svaret d. 08-05-2012-17:55:35

Hold tonen i Forum og lad være med at hænge folk ud herinde tilment mini-Haribo :-S

fullrace

Svaret d. 08-05-2012-20:47:03

Tilbage