Hvorfor svarer man ikke...?

03-04-2012-19:09:51

Hej

Nu har jeg både hørt fra flere her i forum og også selv oplevet at man skriver på en annonce på Handelspladsen, og derfra sker der INTET.

Hvorfor har man så indrykket en annonce, hvis man alligevel ikke gider besvare henvendelser?

Hvis man har solgt sine ting, så brug dog funktionen hvor man kan fjerne annoncen igen, i stedet for at holde folk for nar...

Sorry...måtte lige have det ud... >:I

Anders E

Hej Anders

Det tror jeg vi alle har prøvet, men det er sgu også snart blevet et mas uden lige at sælge noget engang imellem.
Jeg havde på et tidspunkt en Mini til salg herinde til renovering, på fire flade sutte og manglede en forskærm. Du gætter aldrig hvad jeg svarede en dag en ringede og spurgte om jeg selv havde prøveplader til den så de kunne prøve den!!!

Morten

P.S. Så kom jeg også af med det ;-)

MI

Svaret d. 03-04-2012-19:24:44

Verden er fuld af den slags mennesker ;-)
Af og til kryber de frem under den sten de bor under.......
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 03-04-2012-20:10:08

Det er osse lige den rigtige mand der indrykker den her.... Hvad med de luftfiltre du skulle hente for 2 år siden og dernæst kunne du heller ikke hente dem i nabobyen :-S
Lars

KAD16v

Svaret d. 03-04-2012-21:34:53

Jo da Lars... Jeg skal faktisk bruge dem nu her til den nye Mini jeg er ved at bygge. Så de BLIVER hentet! Men de er jo først kommet til nabobyen for nogle få uger siden.... Vi kan jo ikke alle bo på Fyn, vel? ;-)

Anders E

Svaret d. 03-04-2012-21:48:03

Kan se på min mail at du den 9/2 2012 skriver at du sender dem med over til Sjælland... Så medgiver at der er gået nogle uger... ;-)

Anders E

Svaret d. 03-04-2012-22:00:08

Jeg har faktisk også stadig en toprail liggende med en mail påklistret fra en Anders E, der kommer og henter den når han får tid :) det var i 2008 :) Du må have en travl hverdag :-D

Swish

Svaret d. 04-04-2012-08:41:41

Er det på sjælland det tager så lang tid af købe ting.... Ja undskyld.... Vi / man henter det man købe med det samme.....
Men er nok sådan man går derover ved jer.... For vi skulle købe et gråt rat... Og manden skulle lige finde det frem... ja det er også nok snart 1 år siden....og er sgu træls når vi skal bruge det.... ( Også fra sjælland )Han skrev i vores indbakke han havde et.... :-) :-)

mini-Haribo

Svaret d. 04-04-2012-09:08:11

Swish: Jeg har en ekstrem travl hverdag :-D
Men jeg erindrer ikke vi har snakket om det... Hvis du mener du har haft det liggende og jeg skulle have det, så forstår jeg ikke at du ikke har kontaktet mig..
Jeg mangler stadig et...
Mit nummer er 21 29 85 35... Du ringer bare.

Anders E

Svaret d. 04-04-2012-19:33:36

hjælper det på humøret hvis man ønsker jer en god påske? :-D

johnny b

Svaret d. 04-04-2012-21:45:40

Jeg er i rigtigt godt humør.. God påske til alle :-D

Anders E

Svaret d. 04-04-2012-22:05:44

Anders E: ``Swish: Jeg har en ekstrem travl hverdag``

Ja Anders E, så har du måske allerede selv svaret på dit oprindelige spørgsmål ;-)

I dag er holdningen og forventningen åbenbart, at andre bare skal hoppe og danse for én, her og nu, og det skulle egentlig hellere have været i går end i dag. Ellers falder der brænde ned. Men hvis der er et telefonnummer i en annonce, er det for mig helt ubegribeligt at folk ikke bare ringer sælgeren op, i stedet for at skrive sms eller pm, med mindre det er sent om aftenen. Så er chancen for at få fat i delen før andre også større :-)Men jeg er nok også ved at være gammeldags!!!

God påske.

Per

pdb

Svaret d. 05-04-2012-10:40:04

Udvis seriøsitet både ved køb og salg. Har oplevet at afstandene i DK pludselig er blevet afstande som i USA hvor det kan tage op til 14 dage at gennemføre en handel på selv småting. Så ud af hullerne og få handlet og udvis seriøsitet. Go påske .. ;-)

fullrace

Svaret d. 06-04-2012-23:05:20

Tilbage