Turen går til BS!

28-06-2006 18:31:57

Så er det om et døgn vi mødes i Padborg, hvor efter turen går syd over.. Vi ses... P.s Vejr meldingen sidder ikke dårlig ud. :D

sunesand

Heey ..
Jaaeh så er der sku ikk mange timer til , gmc s udsendte fortrop rapportere om 257 tilmeldte biler og en kanon vejrudsigt ..
Såået husk sol cremen og kølige drikke og ikk mindst kamera så er vi kørt ..
Har lige sparket til alle hjul på minien så den er klar ..
Vir sehen uns in Braunsweig.
Mojn Fidde 8D ;) }:)

combi van 64

Svaret d. 28-06-2006 23:21:29


Lidt billeder 8D

http://detvarsoerens.com/galleri/index.php?spgmGal=Mini/Braunschweig_2006&spgmFilters=

Herlig Hilsen
Søren

DetVarSoerens

Svaret d. 03-07-2006 14:12:26


Hej Søren, og velkommen hjem.

Det ser ud som om i har haft et rigtigt godt træf i Braunsweig, rigtig gode billeder der er blevet taget, de er virkelig et kig vær.

Hilsen
misundelige Jacob

mini

Svaret d. 03-07-2006 15:33:05


Hej Jacob,
Det var et røv godt træf med over 300 Mini'er og rigtig stor fælles tur, og en masse rigtig flinke, rare og hyggelige jyder, og sikkert også tyskere men jeg fattede ikke en brik af hvad de sagde ::)
Så nu ser vi frem med stor glæde til Vikingetræffet den 20/7 hvor der allerede er tilmeld en hel del, og der forhåbentlig kommer nogle flere sjællandere (når de kan komme helt fra Norge, så kan vi andre sku også godt lige tage broen)

Herlig Hilsen
Søvnige Søren
(Kom lidt sent hjem i nat så glæder mig til jeg har fri fra arbejde så jeg kan komme hjem og sove, for det er ikke mange timer man får sådan en weekend i et telt hvor der er 50' grader + men nu vil jeg jo heller ikke klage over vejret, for det kunne ikke være bedre)

DetVarSoerens

Svaret d. 03-07-2006 16:15:36


Hej Søren (og alle de andre 13 danske minier der var i bs )
Tak for en kanon weekend , det var bare mege fedt at så mange kom med ned og se dette fantastiske træf ..
Der var jo også den lille bonus at nu har Grænseegnens mini club og hedelandets mini club fået den officielle nøgle til IMM overdraget på scenen i bs .. ;)
Kan kun anbefale dette træf og håber vi bare får halvt så mange til ballum om 3 uger .. :-)
Man må også sige at søren er den vilde fotograf fuck du har taget de lede billeder ..
Vi ses . Tanja og Fidde (GMC)
Ps Der var kun 168 biler på fælles tur , fed eller hva .. :D

combi van 64

Svaret d. 03-07-2006 22:21:10


Mange 1000 tak for den kanon gode tur, som vi nu havde, og aldrig vil glemme...


Ps. En STOR tak skal i sær lyde til Anders, Allan for den STORE indsats på motorvejen, skal jo heller ikke Glemme dig Mogens, da du lige havde en generator med i kufferten. :D


Vi ses i Ballerum...

Mvh. Sune Sand

sunesand

Svaret d. 04-07-2006 19:09:42



[B]Hej 8D [/B]

Tak for en dejlig tur til Braunschweig og tilbage igen... Tak for al hjælpen med bilen på vejen og dernede samt for Jeres store tålmodighed med den(og mig) ::) De sidste 50 km hjem til Kibæk var de hårdeste I) , men jeg kom da hjem -kl 02.45 natten til mandag og godt smadret næste morgen.
Jeg skal helt sikkert med igen næste år, selvom jeg da er på SU...
Håber at få lavet lidt ved minien indtil da.

Vi ses.

Minihilsener Line

PS der har ikke være noget med den siden vi kom over grænsen :-)

PSPS stadig ikke nogle der har en højre eller evt et sæt bremsekalibre til Cooper S til salg??

kyndi

Svaret d. 04-07-2006 21:11:28


Hej Line .
Det var sku mega sejt du ville med på vores lille udflugt , tror den rep vi laved i padborg var det der skulle til , tænding kan sagtens skylde at den koger . 8)
Vi håber sku det går bedre næste år men hvem ved om det så bare ikk er en anden mini der ikk vil hjem fra alle de ander minier dernede . :D
Vi ses i ballum .
Fidde og Tanja 8D

combi van 64

Svaret d. 04-07-2006 22:29:48


jeg vil også gerne rette en tak til alle dem jeg var til træf med! især fidde for hans gode tyske handle evner og Mogens får et stor tak for lån af "you know what!" jeg kan stærkt anbefale det træf for alle! også for dem uden minier! jeg havde selv ikke nogen mini med men fik da alligevel købt 3 dernede! :D helt klart det bedste træf jeg har været med til!

Hilsen H.C. Hansen
Miniklub Midt-Vest

H.C. Hansen

Svaret d. 09-07-2006 18:30:54


Tilbage