Samlingerne ved skærmene

26-06-2006 12:48:26

Hej
hvor gør man ved de samkinger der mellem forskærmene og torpedostykket. jeg vil ikk ha det kit i for synes altid at det ruster. kan i hjælpe

Bamse

Ja jeg ville lade det stå åbent og bare sørge for at det er malet rigtigt godt inden man sætter skærme på. man kunne osse give det en sort sikafuge når bilen er malet.. måske kan man få maleren til det..

Hilsen
Lasse

slaske

Svaret d. 26-06-2006 13:41:09


har hørt at nogle slaglodder det er der nogle der har erfarringer med det

Bamse

Svaret d. 26-06-2006 14:55:37


Der findes kun en måde at lave en god samling på ved torpedostykkerne, hvor skærmen lægger til, og det er ganske enkelt, at før du monterer den nye skærm, så giver din skærm en god primer, jeg kan anbefale Zinkspray, og efterfølgende maler du kanterne med den farve bilen skal have.
Det samme gør du med torpedostykket, og så når det hele er monteret, sealer du med karrosserisealing, så er den klar til maler, og du får en rigtig samlinmg, som fremstår originalt.
Det ser simpelt hen forfærdeligt ud i mine øjne, med udspartling/svejsning/slaglodning af samlingerne, og det betyder, at skærmen ikke kan arbejde, uden denne udspartling revner, med efterfølgebnde rustskade til følge.
Lav det ordentlig, så holder det længst.
Knast

knast

Svaret d. 27-06-2006 08:00:41


Tilbage