Papirer

24-06-2006 14:46:52

Hej nu hvor jeg muligvis skal have købt mig en rigtig fin Clubman skal jeg bruge papir på at der er blevet bygget Skivebremser på bilen. ved godt at der er nogle steder hvor syns folkende ikke ved eller ser i gennem fingre med det , men jeg ville hellere være på den sikre side. så hvis det er at der er nogle af jer der ligger inde med sådan et stykke papir ville jeg nu blive rigtig glad... ved ikke om det måske skulle ha være slået op på handelspladsen. ellers ret mig hvis jeg tager fejl. Noget andet er kan det betae sig at anskaffe sig en bil med indsprøjtning(mini) eller er det noget hø

Bobo

har lige fået synet min mini med indsprøjtning og skiver i fredages. indsprøjtningen ka di ik sige noget til da det ik er en konstroktin ændring. skive bremserne forklare du bare syns manden a du har taget komplet bremse system fra en cooper s med alt hva der høre til så vil han os godt syne den. og husk lige a få ham til a skrive det på under konstroktive ændringer så du ik får problemer næste gang du ska til syn.

clubman

Svaret d. 24-06-2006 19:21:11


Tilbage