bremse skiver..

22-06-2006 17:28:43

hey :-)

var til syn idag med min mini årg80, men han ville ik syne den pågrung a jeg har monteret skive bremser på den. har taget alt hva der hedder bremser fra en tysker og sat over på. han ville se nogen papir på det var lovligt. hva er det for nogen papir jeg ska have fat i og hvor ka jeg få dem fra??

clubman

kør hen til et andet synssted! de fleste vil gerne syne minier med bremseskiver, så hvis du nævner din by, så er der sikkert nogle herinde som kan fortælle dig om et synssted i nærheden som ikke er så sure! mvh. Allpass

Allpass

Svaret d. 22-06-2006 18:34:10


ja har jeg os selv overvejet 400kr er bare mange penge hvis de heller ik vil.. men er fra vordingborg hvis der er nogen der måske kender et sted i nærheden de ik siget noget så må i enlig sige til.

clubman

Svaret d. 22-06-2006 18:53:24


Hej

Du skal kører til bilsyn næstved ved holsted park, ligger næsten ved bilka næstved. du finder det på bilsyn.dk.
De er fornuftige og ved hvordan det skal være.

hilsen

nicolaj
ps ring hvis du er i tvivl om et eller andet.

cooper67

Svaret d. 23-06-2006 06:14:34


så blev den sku synet :-)

clubman

Svaret d. 23-06-2006 19:39:12


Hey....

Godt at høre at den blev synet...

Jeg har ellers selv fået min Clubman synet i Vordingborg med skiver på.
Jeg betalte afgift til 1275 (fra 1100) & monterede skiver samtidigt MEN jeg betalte jo altsår KUN for motor & ikke for skiverne men det var bare helt i orden sagde han til syn.

Det skal så lige nævnes at det ikke var i den "rigtige" synshal i Vordingborg jeg fik den synet med hos Toyota.

Kommer du fra Vordingborg?? Jeg kommer &så derfra men er så flyttet til Nyk F. men kommer da af & til i Vord. Hvis du er intresseret er vi nogle stykker hernede der er i gang med at prøve at starte noget op hvor vi mødes en gang i mellem.

Mvh Luffe / Jannik.

Luffe

Svaret d. 25-06-2006 13:49:16


jeg har snakket med dig. jeg var kørt i stykker på jet tanken i min gamle grønne mini da du kom og sku tanke. men ville da nok godt være med til a prøve a få staret et eller andet.

clubman

Svaret d. 25-06-2006 19:23:39


Tilbage