Mini blade

23-12-2011-16:14:26

Nogen der har kendskab til både mini world og mini magazine. Hvad synes i er det bedste af dem. Det er fordi jeg plejer at få mini magazine, gennem min lokale blad kiosk.Men af ene eller grund er december nummeret aldig dukket op. Derfor vil jeg frem over købe det på nettet, det er jo også 20% billiger. Så hvad synes i er det bedste af de to? I må gerne skrive, hvorfor i synes det ene er bedre end det andet. Jeg vil lige sige, at jeg altid har synes at mini magazine var et godt blad,som jeg har læst i ca. 2 1/2 år. Mvh Niels

skrotspeed

Jeg kender ikke til om Miniworld har ændret sig, siden jeg fik det. For ? 6-8 år siden, men Minimagazine er absolut mere for hjemmeskruere.
Syntes Miniworld er lige lidt for........skal vi sige, poppet. For lidt artikler om teknik og hvorfor og hvordan, ikke mindst.
At Keith Calver skriver i Minimagazine gør det i mine øjne til langt det bedste blad.
Men det er bare min mening! ;-)
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 23-12-2011-16:31:50

Så lyder det som om jeg bare skal fortsætte med Mini Magazine, det har de artikler om D.I.Y og tuning som jeg synes godt om. Tak, andre må også gerne komme med indput. :-D

skrotspeed

Svaret d. 23-12-2011-20:18:02

Nej da! Nu har vi sgu afgjort den sag!! ;-)
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 23-12-2011-21:49:27

Min favorit er MiniWorld, synes deres artikler er både velskrevet og interessante.. Og så gør de en del mere ud af det sociale fællesskab, med billeder og en lille historie fra store som små træf i både danmark og resten af europa..
Men hver sin smag, jeg synes du skulle købe et af hver i næste måned og se hvad du synes bedst om, for de er da forskellige...

/Søren

DetVarSoerens

Svaret d. 23-12-2011-22:22:37

Nu bor jeg i det så kaldte udkants danmark, så det er ikke så let bare at gå ned i kiosken og købe bladene. :-( Jeg har ind til videre fået mini magazine hjem specielt på bestilling i en kiosk i Ebeltoft.Men denne måned blev jeg snyt for mit blad. Så nu da jeg selv vil prøve, at tegne abonnement vile jeg lige høre hvad i syner der er det bedste. :-P

skrotspeed

Svaret d. 24-12-2011-02:11:08

Nu har jeg fået fat i et nr. af mini world uden at have læst særlig meget i det, vil jeg sige det ikke virker til, at der er stor forskel på de to blade. :-)

skrotspeed

Svaret d. 04-01-2012-20:05:09

Trist. Så er du jo nødt til at købe begge! :-)
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 04-01-2012-23:34:24

Tror nu jeg holder mig til Mini Magazine. Jeg kan ikke undvære Keith Calver,s Gode artikler.Det er også for dyrt at holde begge, når man også skal have Veteran posten, og Fdm. classic hver 3 mrd. :-P

skrotspeed

Svaret d. 05-01-2012-01:40:58

Tilbage