``Vejviser``-kontakt

22-11-2011-15:56:47

Hej Alle :-)
Den ``vippearm`` vi bruger når vi skal dreje til højre og venstre, den ``vippearm`` som også bruges til lang lys, den er gået i stykker. Et lille stykke hvidt plastik er brækket af, så nu kan den ikke gå i hak når jeg skal have lang lys på. Der er kun lang lys på når jeg vipper den fremad mod køreretningen og jeg skal holde den der´ manuelt da ``klik-ordningen`` er i stykker på grund af det lille stykke plastik der er knækket af. Når jeg vipper ``vipperarmen`` ind mod mig selv kommer der ikke lang lys på.

Så mit spørgsmål går på, hvor kan jeg få fat på en ny ``vippe``arm så jeg kan få lang lys på igen uden at skulle holde ``vippe``armen manuelt?

Fra Kenneth

FCKenneth

Prøv at tjekke: BAU5345 på Minispares´ side. Det er godt nok til nyere årgange Minier. Men du kan tjekke de øvrige på samme side.
Mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 22-11-2011-16:23:17


Hej.
1000 tak for tippet, det er vist den, så den bliver bestilt lige om lidt. Mon ikke jeg selv kan finde ud af at sætte den på.... Det er vel bare at tage ledninger ud af den gamle og sætte nøjagtig samme sted på den ny.... Måske... Jeg håber.
Igen, tak for tippet!

Kenneth

FCKenneth

Svaret d. 22-11-2011-21:10:36


Selv tak da! :-)
Det er nemt nok, bare af med rattet, og de to halvdele af ratstammens afdækning, så sidder arm-kontakt med et par skruer, og stikkene kan man ikke tage fejl af.

mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 22-11-2011-21:35:40


Jeg har tonsvis af dem liggende brugt til billige penge

cooper998

Svaret d. 22-11-2011-21:51:49


Tilbage