19-06-2006 19:32:13
Hej alle derude.
Det er rigtigt der pludselig opstod tvivl omkring afviklingen af IMM 2007, men jeg kan berolige alle, og hermed fortælle jeg at IMM i Danmark, nærmere bestemt på Dyrskuepladsen, er en realitet.
Fidde medbringer med hjem fra Braunswighertræffet alle formalia, og i kan fra nu af følge med på www.imm2007.com, hvor hele programmet i nær fremtid toner frem. Vi ho,lder ler alle orienteret her samtidig, men hjemmesiden vil være opdateret i nær fremtid, straks vi har de sidste småting på plads,
Vi ses.
Komiteen IMM 2007
Knast
PS. jeg har ikke kunnet komme på minispeed et stykke tid, derfor det sene svar
der er super knast. keep on ;) ;)
emaljevan
Svaret d. 20-06-2006 04:19:27
Jeg må sige at lige siden jeg, for efterhånden en hel del år siden, var til Mini In The Park i England, har gået og ventet på at der ville komme et stort træf til Danmark. Og da jeg så hørte at der blev arbejdet på at få IMM til Roskilde i 2007, blev jeg vel næsten helt ekstatisk!
For mit vedkommende ser jeg enormt meget frem til den her begivenhed, og stor respekt til komitéen, der ligger et kæmpe arbejde for dagen.
Jeg kommer helt sikkert! Og måske har jeg enda fået lavet bilen færdig, indvendig til den tid også...? :D
Mvh. Jens-Ole
Jens-Ole
Svaret d. 20-06-2006 08:13:43
jeg kommer også i minien
prophecy
Svaret d. 20-06-2006 09:01:48
Hej, jeg håber virkelig at dette bliver til noget. Jeg har ikke hørt om det før og troede ikke det ville komme til danmark nogensinde. Så kæmpe opbakning til jer der gør noget for det.
Nu har jeg i hvert tilfælde en helt fast dato hvor min mini SKAL være færdig :-)
MVH
Ian
Ian
Svaret d. 20-06-2006 11:38:31
Hej .
Vi skal takke vores tyske medlem Rydiger fra mini løven braunsweig for at Imm 2007 blev i dk , for havde han ikk fået det bragt på banen igen om det var på det forkerte grundlag at dk havde mistet det så var det blevet i bremen i tyskland .
Nu skal vi bare have alle til at stille op og hjælpe så vi kan få denne mega (mini) ting til at virke ..
Mvh Fidde
Grænseegnens mini club .
combi van 64
Svaret d. 20-06-2006 23:30:09