Opdatering af forum

24-10-2011-20:03:22

Hej

Mon ikke det er på tide til en opdatering af forum?

Kan i toppen se banner-reklame for et arrangement der blev afholdt for godt 3 måneder siden...

Det virker en smule uprofessionelt...sorry

Anders E

Hvis du søger i forum, vil du se at det har været oppe flere gange før.Det lader ikke til, at der er stemning for at lave noget om, selv at selv om hjemmesiden er totalt gammeldags. :-( :-( Mvh. Niels

skrotspeed

Svaret d. 25-10-2011-09:56:02


Sorry...Har ikke søgt på det, men noterede mig det bare lige...

Anders E

Svaret d. 25-10-2011-11:39:21


Vi ville have købt domænet og ført det vidre med opdateringer nye ideer og alle de ønsker i brugere havde .
Meen 15 kilo var ikke lige planen ..
Såå det kører nok bare vidre i samme rille desværre .

mvh Fidde

El presidente Grænseegnens mini club .

fidde

Svaret d. 25-10-2011-19:24:14


Ja 15 kilo det er sku helt vildt, i kunne jo prøve at starte noget nyt i et andet navn.Jeg kan forstå på min svigersøn, som er arbejder med computtet og programmering til hverdag at det kan gøres for rimelige penge. Det største problem er jo at få brugere her fra over på et andet forum. Men jeg tror hvis det bliver bedre, og mere spændende så er det ikke noget problem. :-O

skrotspeed

Svaret d. 25-10-2011-20:31:21


Ja man kan jo ikke rette i et indlæg så må jeg jo skrive et nyt.Man kan jo ikke lave en afstemning her på forumet, men det er jo måske en fordel for weebmarster. :-(

skrotspeed

Svaret d. 25-10-2011-20:37:23


Hej Alle

Bare lige min mening.
Jeg synes Minispeed generelt fungerer rigtig godt. Forum og handelsplads synes jeg fungerer helt fantastisk.
Minispeed er en rigtig god måde at få kontakt til andre Mini ejere på, hvilket jeg har benyttet mig af flere gange.
Personligt har jeg ikke brug for noget der er meget mere fancy end Minispeed, men selvfølgelig er der ting der godt kunne blive opdateret lidt. Jeg har et par gange haft fat i Morten Beck, som adminstrerer Minispeed, hvis siden har været nede, eller med forslag til forbedringer, og der har altid været hurtig respons fra ham på trods af han driver denne side for de penge der kommer ind for banner reklamer, hvilket ikke er ret meget (så vidt jeg kan regne ud).
Som Morten skriver under menu punktet ``Støt / Reklame`` har vi alle mulighed for at donere penge eller gaver, så han kan gøre siden bedre, og siden stadig kan forblive gratis.
Jeg vil hermed opfordre brugere af Minispeed til at donere lidt penge, hvem kan ikke undvære 100 kr.
Jeg synes Morten har gjort et stort stykke arbejde for os Mini ejere, og jeg håber selvfælgelig han vil fortsætte med det.. :-)

Hilsen
Jacob Hansen
Tilfreds Minispeed bruger :-)

mini

Svaret d. 25-10-2011-22:02:53


ja jeg syntes også at dette forum køre fint :-)

mini steen

Svaret d. 25-10-2011-22:34:44


Jeg ser altid tv i sort/hvid og læser om minier på minispeed :-P Nå, helt seriøst så handler et forums popularitet jo sjældent om fancy farver osv. Det handler i højere grad om de brugere, der gider lave indlæg, og jeg tror ikke lige, man kan få folk til at flytte til et nyt forum bare ved at lokke med bannere og fed grafik. Jeg er så optaget af de spændende indlæg, så jeg slet ikke havde set de gamle bannerannoncer i toppen, men det er jo også bare mig!! Under alle omstændigheder så kan det jo være, at administratoren kan lokkes med lidt penge til at lave nogle ændringer. Så bare kom igang med donationerne.

Som en mindre kendt amerikaner engang sagde: If it ain`t broke, don`t fix it``

Hilsen
Lars

Swish

Svaret d. 26-10-2011-08:05:09


Helt enig med Jacob Hansen,
Måske ikke det mest avancerede men det virket, handelsplads og forum er guld værd og taget i betragtning at det er ``frivilligt arbejde`` er det helt fint, i hvert fald meget bedre end ingenting.

labori

Svaret d. 26-10-2011-08:26:03


Hej.. Helt enig med Jacob Hansen.... Lad det være som det er, er sgu træls når alting hele tiden bliver lave om.. Og det fungere jo fint.... Susanne :-D

mini-Haribo

Svaret d. 26-10-2011-09:31:14


?? Er der bannerreklamer?;-)
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 26-10-2011-13:28:31


Jeg synes som Jacob og andre også det fungere fint, nemt og enkelt , og er glad for det som det er uden en masse katagorier mv. som jeg synes ødelægger mange andre små fora...
Selvfølgelig er der altid plads til forbedringer som det er med stort set alt andet end Mini`en :-D

/Søren

DetVarSoerens

Svaret d. 26-10-2011-19:37:39


synes da også det virker fint. alt kan jo selvfølgelig laves bedere eller anderledes. men alene det der er et forum. er jo fedt nok.

falck

Svaret d. 26-10-2011-20:02:35


Jeg synes også rigtigt godt om minispeed, men den er meget fotældet i forhold til billeder! Prøv for eksempel at se vwnettet.dk den er sgu fin!

Mascot79

Svaret d. 27-10-2011-05:58:27


Er godt tilfreds
En lille oprydning måske i links.

Formand Skov
MKK

Cooper mkIII

Svaret d. 27-10-2011-08:06:26


Det er da rigtigt at forumet virker, derfor kan man jo godt synes det er gammeldags. Nu besøger jeg mange forskellige bil forums hverdag bla. bmwe30.dk wvnettet.dk hms.dk miniklub.dk som også er noget dårligt i mine øjne og aldrig i sin nuværende form bliver en konkurent til minispeed. Mvh. niels ;-)

skrotspeed

Svaret d. 27-10-2011-14:38:38


Hej.
Jeg mener også at forummet virker rigtig fint. Jeg besøger det dagligt, og mener bestemt, at det sagtens kan måle sig med andre mærkeklubbers forummer. Selvfølgelig skal der ryddes op , så gamle reklamer og annoncer ikke pryder headlines flere måneder eller år efter de er afholdt. Handelspladsen og de andre links er også fine med min målestok, men jeg er jo også en gammel knark ak ak :-( .
MVH Knud :-D

mini/senior

Svaret d. 27-10-2011-16:26:38


Det er sgu da ingen alder! ;-)
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 27-10-2011-17:05:18


Tilbage