17-06-2006 11:07:02
Hey,
I torsdags mødtes vi en flok entusiatiske Mini-ejere ved Shell på Silkeborgvej i Århus. Det blev en rigtig hyggelig aften og med god opbakning. Sidst på aftenen tog vi en samlet køretur ind gennem byen og ud til Moesgaard Strand - med mange smilende og anderkendende blikke til følge :-)
Vi er blevet enige om, at [B]gentage succesen[/B], men fremover mødes vi på Store Torv, der ligger centralt i Århus ved Århus Teater/ Bispetorv. [B]Tidspunktet bliver torsdag den 6. juli kl. 20.00[/B]
Vi håber, at endnu flere vil bakke op om arrangementet næste gang :D
På gensyn!
/"Mini Club Aarhus" :-)
Ja det var helt forrygende den aften...og jeg tror klart på at der er flere der ikke vil gå glip af dette næste gang:)
Iøvrigt et fedt filmklip fra, hvor vi kører i gennem skoven ud til mosegård..
århusmini
Svaret d. 17-06-2006 12:50:08
Kan iøvrigt kun klart opfordre minifolk fra århus og omegn til at dukke op næste gang!
århusmini
Svaret d. 17-06-2006 12:51:17
Hvor mange Mini'er var i ?
Og hvor er billederne ?
8D
/Søren
DetVarSoerens
Svaret d. 17-06-2006 13:09:56
Vi var 7 Mini ejere, men desværre var der kun 3 af os, der havde en køreklar bil... "Retro" bliver færdig med sin bil til næste gang (mangler vist kun skærmforøgere og et syn) og "Århusmini" bliver sikkert også snart færdig med sin!? :D
Vi har iøvrigt lavet løbesedler om det månedlige mini-møde, så vi kan sætte dem i ruderne på de mini'er, vi støder på. Derfor regner vi klart med, at der kommer flere biler næste gang den 6. juli. :-)
Jeg lavede en lille video, men hvor på siden kan jeg evt. oploade den sammen med et billede?
/Nicolai
Nicolai_Dam
Svaret d. 18-06-2006 09:24:27
ja håber da på der ikke går for længe med min :-)
har allerede sat løbeseddel i 3 forruder på mini'er, prøvede også på at stoppe en super cool rød mini der kørte ræs med en peppet MGB på marselis boulevard søndag....men han havde ikke tid :D ville ellers have givet ham en løbeseddel.
....han tog selvfølgelig MGB'en for hårdt ud og det i alle 4 lyskryds 8D
århusmini
århusmini
Svaret d. 19-06-2006 21:46:02
Hej Mini venner i Århus lyder til at i hygger jer deroppe måske skulle vi køre en lille tur op til jer og hilse på i kunne også køre herned måske til Viking Træf se evt på www.morrismascot.dk
MVH Jens GMC
jensen
Svaret d. 19-06-2006 21:57:28
Hi all!
Just want to say thanks to the guys who showed up in Aarhus. It was great to meet everyone and see some nice minis. I think we are going to have some fun in the future!!!
I can't wait to have my mini parked in Stor Torv!
MVH - Gary
P.S - If my mini is not ready for the next Aarhus meet, please shoot me :D
retro
Svaret d. 19-06-2006 23:28:40