16-06-2006 21:24:16
Hejsa..
Ja som overskriften hentyder, er det ikke rigtig nogen vej tilbage. Ikke at det skal lyde så alvorligt, men da min lillebror og jeg skulle skifte den nederste kølerslange i dag, og have orden på lidt rustbobler skete det...
Jeg "kom til" at tage en rulle 320 korns sandpapir, og sleb hele bilen, efter den var blevet skilt godt ad. Ud og købe nogle liter maling, og lidt andet udstyr.. Og så er fars "rat" }:) på vej ud af garagen, forhåbentlig søndag formiddag. (dog på de forkerte fælge, men jeg mangler 4 blanke kapsler til mine 10" stålfælge) DET BLIVER VILDT FEDT!!! :D
Forhåbentlig kommmer der en række billeder af det næsten færdige projekt i løbet af mandag/tirsdag!
Mvh. Jens-Ole
Det lyder da rigtig godt Jens-Ole, kommer du så med i Drive-In Bio på torsdag ?
Mvh.
Søren
DetVarSoerens
Svaret d. 16-06-2006 21:44:06
jeg har vist nok 1 kapsel som ikke har buler og 1 med bule. hvis du mangler... :-)
Framebuf.dk
Svaret d. 16-06-2006 21:58:06
Ja nu må vi se om vi får vognen færdig.. Jeg skal også lige have min storebror til at trylle lidt med en gang spartel. Ham der malede den sidst, har ikke været alt for flink til at få det hele til at passe, og passe ordentligt på forarbejdet. Så det var et par bobler, med tilhørende spartelflager der kunne knækkes af. Men hey, bare det er nogenlunde lige, er det lige i stilen til bilen. Nu må vi se om jeg får taget mig sammen til at få købt mig et tagbagagebærer, og stage 1 kit snart.. Og nå ja, den bag-siderude bør da vist også snart blive skiftet. (er snart halvandet år siden den knækkede...??)
Men kommer tid,, kommer råd. Er det ikke sådan det plejer at hænge sammen?
Jens-Ole
Svaret d. 16-06-2006 23:01:10
Hej
Hvis du skal købe en tagbagagebærer og ikke ved hvor du skal købe den, så har www.morrisminor.dk dem på lager til ca. 750kr. +moms og fragt.
http://www.morrisminor.dk/Mini_cat/div125.jpg
Hilsen Jacob
mini
Svaret d. 16-06-2006 23:21:01
Så er der tid til en lille opdatering. Omkring klokken halv et, natten til søndag, fik jeg skruet motorhjelmen på plads, som det sidste der manglede. (at den så lige skal justeres helt perfekt er en anden snak)
Så færdig er den sgu blevet! Nu bliver det spændende så om jeg kommer helskindet fra Nordjylland til København..?!?
Billederne kommer sikkert i løbet af mandag..
Ang. tagbagagebærer, er det noget i den stil jeg er ude efter, og mon ikke det så bliver det..?
Mvh. Jens-Ole
Jens-Ole
Svaret d. 18-06-2006 02:08:33