vudering ønskes

10-07-2011-10:13:36

Hej , da jeg ikke kan sælge min clubman. og har ønske om en mere standard. model. overvejer jeg at hive motor gear ud. men hvad kan det koste ??
1275 mener det er a+ renoveret ccm 1310 ca scat knast 296 light svinghjul, som er blevet afbalanceret sammen med krumptap.
fabrisnyt cooper topstykke. ( et som har ligget på lager i mange år )
2 x2en kvart tomme su banan skrald komplet rc 40 udstødning ekstern oliefilter. oliekøler mm. ligeskåret gearkasse. ligeskåret mellem hjul gearing 3.9-1 motor gear kørt ca 6000 km siden yder 93 hk
altså komplet lige til at smide i en vogn.
hvad kan sådan et sæt koste ved evt salg ??
mvh per

falck

Af ren nysgerrighed; hvad har du sat prisen til på clubman`en..?

enjoi@sol.dk

Svaret d. 10-07-2011-20:42:05

højt :-) den har absolut ikke været gratis at lave.på den anden side af 100 af de lange. så den er sat til 90 incl alt. den kan dog forhandles noget ned ved seriøs henvendelse. men skal jo starte et sted. jeg har lige stoppet ca 12 kilo i den. + det kostede omkring 50 at lave motor gearkasse. og der er en del dele med til den. nuvel alle de løse dele kommer tilsalg, når jeg vender hjem fra ferie igen. og er måske ved at købe en clubman mere. så må jeg jo bare bygge en ny lidt mere alm end den jeg har. så må den her jo bare ind og stå i garage :-D
er lidt træt af at folk tror der er lokal rally når man triller rundt. ender vel med et par klip i kørekort osse :-P

falck

Svaret d. 10-07-2011-20:55:05

forøvrigt med 4 pin diff og cintermetal kobling.skulle nogen evt have interesse i motor+ gear er man velkommen til at henvende sig

falck

Svaret d. 11-07-2011-10:03:44

Tilbage