Vurdering af projekt

12-06-2011-21:29:42

Hej alle sammen.

Buggyboy

Hov - den smuttede vist med enterknappen... :)

Jeg har et 1979er special stående som projekt som jeg er gået lidt død i og overvejer at sælge, men jeg mangler lidt reel vurdering af den inden der bliver sat pris på...

Så jeg vil egentlig bare gerne høre jer der ved noget om det, hvad sådan en bil bør være værd med de stumper jeg nu har i den...

Det er en mini special fra ´79
A+ motor
skivebremsere der passer til 10`` fælge
10`` Abarth fælge følger med på slidte dæk
nye 13`` Compomotive CXR ralley fælge m dæk (burde være de eneste der er i DK efter hvad fabrikken har lovet - pris ca 12.000dkr)
hi-lo for og bag
GAZ justerbare støddæmpere for og bag
Zeemax skørtesæt monteret
Sportssæder klargjort til H-seler inkl sæderamme/montageramme
GT instrumenter
speciallavet glasfiberinstrumentbord
RC40 komplet rustfri udstødning med centerpotte med dobbelt DTM afgange
Komplet audiopakke fra Carsound med 4 stk 6x9``, 2x6,5`` løse diskanter, 2 forstærkere, subwoofer, kabelpakker, 1F kondensator m display osv.
Nye kobberrør til bremserne ligger klar i æske.
Quickshift så gearvandring reduceres med 40% (med split til bakgear).

Jeg tror ikke der umiddelbart er noget jeg har glemt... Det er sådan ca pakken ihvertfald... Bilen står hvor den skal have det sidste touch, den skal males, samles og der skal laves ledningsnet. Det burde efter min vurdering ikke være en umulig opgave, men det tager tid og koster lidt penge hvilket jeg mangler begge dele af med 2 små børn og sådan.

Jeg er ikke interesseret i at forære bilen væk, så hvis det går helt galt beholder jeg den og kigger på den nær jeg bliver gammel. Men jeg er meget interesseret i at høre hvad den reelle markedspris ville være for sådan en pakke? For så vil jeg kraftigt overveje om jeg skal skille mig af med den...

Så kort sagt - hvad er den værd? :D

Venlig hilsen
Jacob

Buggyboy

Svaret d. 12-06-2011-21:48:14

Se evt billede her

http://minftp.no-ip.org/foto.JPG

Buggyboy

Svaret d. 12-06-2011-22:07:45

[img]http://minftp.no-ip.org/foto.JPG[/img]

Buggyboy

Svaret d. 12-06-2011-22:09:03

Det er desværre ret umuligt at sætte kr,- på projektbiler. Nogen vil måske tage afstand fra spoilerkittet, og lade det trække ned i pris. Og sådan kan man blive ved.
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 12-06-2011-22:31:58

Hej Carsten.
Det kan jeg sagtens følge dig i, hvad angår skørter og generel smag omkring bilerne... Det jeg søger er nærmere om jeg kan forvente 10.000kr eller 50.000kr som markedet ligger pt, og set i forhold til de dele der er i bilen... Det er mere så jeg har et udgangspunkt hvis jeg skal lave en annonce på bilbasen, her på siden, eller hvor ved jeg... Jeg vil ikke sætte prisen højere end hvad jeg reelt burde kunne få for bilen, men vil som sagt heller ikke bare lukke øjnene og forære den væk...

Buggyboy

Svaret d. 12-06-2011-22:42:19

Prøv du endelig at forære projektet væk, så skal du bare se køen! :-S
Nå, men hvis du har en pris på alle de nye stumper, dividerer med to, +/- et eller andet, så er det måske der prisen skal ende.
Men pokkers til gætværk ;-)
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 13-06-2011-00:39:44

Tilbage