10-05-2011-09:49:18
Hej
Endnu et opråb til dette forum!
Kan i ikke en gang for alle, lavet et eller andet, som gør brugerne opmærksom på at de har noget liggende i INDBAKKE.
Noget som blinker eller som jeres ``NY``
mvh
JLF1
alle kan jo finde udaf at trykke handelspladsen eller forum. Hvad så med Støt/Reklame er der nogen der bruger dette.
austin7
Svaret d. 10-05-2011-10:06:21
jeg klikker lige derind hver gang jeg er på... men det kunne da være fedt med en sms service eller et eller andet ;-)
julianfalck
Svaret d. 10-05-2011-13:37:48
På andre sider får man en mail, det burde også kunne lade sig gøre her.
Boman
Svaret d. 10-05-2011-16:47:26
Jeg kigger på indbakke en gang i mellem, får aldrig en besked. Jeg tror det er fordi jeg har ingen venner...
jeg
Svaret d. 11-05-2011-00:19:32
Så må du bare opføre dig ordentligt, så får du nok nogen ;-) :-)
Carsten.
jelshøj
Svaret d. 11-05-2011-00:40:59
Hmm nu tager jeg lige chancen her og stikker til den varme kartoffel.
Jeg har et par gange forsøgt at kontakte ham som har lavet siden (BECKAMP) og tilbudt min hjælp gratis. jeg har enda tilbud at betale for at overage domænet. Det er ca. 2 måneder siden sidste forsøg nu og han har stadigt ikke givet lyd fra sig. Har kunne se på hans profil at der er meget længe imellem hans besøg her. Han har dog været online i dag og ikke engang gidet svare på denne tråd!!!
Jeg sætter stor pris på det kæmpe stykke arbejde som det helt sikkert har været at lave dette forum. Men for at være ærlig er jeg ved at være træt af at et så godt forum, med så mange aktive brugere skal trækkes med et forum som mest af alt minder om noget fra sidst 90`erne. Alle de funktioner man bør kunne forvente sig af et simpelt forum mangler ganske enkelt. Bedre mulighed for at se mail i sin indbakke, søgemaskine der faktisk fungerer, mulighed for at se ændringer i ens tråd, bedre bruger profiler, bedre mulighed for at vedhæfte billeder, opdeling i emner, mulighed for at ændre udeseende, redigering og formatering af indlæg, ``sticky`` indlæg osv osv.
Jeg har rigtigt meget lyst til at starte og vedligeholde et forum som har alle disse funktioner. Mit store dilemma er at jeg ikke ønsker at skabe spid og opdele brugere i to forumer, så mange mini folk er vi trods alt heller ikke i Danmark. Desuden ville det være en skam at miste alt den gode og brugbare information som findes her. Men ærligt talt så ville vi alle være bedre tjent med et forum som er up-to-date.
Det er jo en ærlig sag hvis man har mistet interessen, motivationen eller ikke har tid til at vedligeholde forumet. For som sagt er det et stort arbejde. Hvis du læser det her BECKAMP, ville det være super hvis du ville deltage i diskussionen og give din mening til kende og sige hvad dine intentioner for denne sides fremtid er.
Hvad syntes folk? Er det totalt ``no-go`` at lave et nyt forum eller er det helt ok hvis man kan få noget der er bedre? Min drøm er at vi kunne blive på dette domæne og få siden opdateret...hvad siger I? Vil selvfølgelig ikke gøre noget uden opbakning fra et overvejende flertal.
Mvh
Michael
skrue
Svaret d. 11-05-2011-22:02:00
Jeg har prøvet at kontakte BECKAMP et par gange, da han tilsyneladende - ligesom min kone og mine børn - er ordblind, og tilbudt at læse korrektur på siden.
Jeg har ikke fået svar, selvom han har brugt min rettede tekst på forsiden.
Kan vi ikke få ham på banen?
Vi vil jo kun hjælpe.
Boman
Svaret d. 11-05-2011-22:10:17
Præcis Boman. Det skal ikke opfattes som et angrep. Gamle biler er sjove, men gammelt software er knapt så sjovt ;)
skrue
Svaret d. 11-05-2011-22:15:05
Hej
Hvis i er friske!
Så skal der da bare, et nyt forum til.
Hygge derude mini-venner.
MVH
JLF
jlf1
Svaret d. 12-05-2011-06:55:02
Er prøvet før. Det afgik ved en stille død. Men motiverne var også andre.
Det var vist mere dårlig kemi blandt visse brugere.......
Takt og tone opfattes jo forskelligt.
Carsten.
jelshøj
Svaret d. 12-05-2011-09:10:16
Jeg synes stil takt og tone her på forummet er rigtig god. det finder man ingen andre steder, end ikke på minimania.com
Jeg synes sådan set også at det fungere ok godt.
Selve diskutionsdelen er meget overskuelig i forhold til andre forummer hvor det er mere hierarki baseret som er forummer fuld af bannere osv. hvor jeg blir lidt træt i øjenene.
Tilgengæld er beskedelen, billede og videodelen og det at man ikke kan smække et billede ind i en tråd osv. jo ikke helt så fedt og kunne sagtens blive bedre.
Handelspladsen bør opdateres lidt, mest for indlæggerens skyld, f.eks så man kunne redigere en pris eller et produkt, hvis man f.eks har skrevet forkert.
Men jeg er nok ikke så meget til at flytte, der er noget fedt over www.minispeed.dk og dens brugere, databasen er jo også helt fuld af guldkorn! ;-)
julianfalck
Svaret d. 12-05-2011-09:37:25
Hvorfor kan man ikke skrive i handelspladsen? det kan man da i alle andre bilforums jeg bruger. Der burde også, være så man kan se folks postnr. eller ligende, uden man skal klikke på deres bruger navn. Jeg vil jo ikke købe en ting på sjælland, hvis der er en i østjylland, der har den samme del til nogenlunde samme pris,og så kan jeg godt lide at se og have delen i hånden inden jeg køber den. Ellers et super forum. Mvh. Niels :-)
skrotspeed
Svaret d. 12-05-2011-14:02:38
If it ain`t broke don`t fix it! Okay, der er nogle småting der kunne være bedre (F.eks. en reminder til folk der har fået post!), men jeg synes da personligt, at det er lækkert med et forum, der ikke minder om facebook eller andre overglorificerede medier! Der er det, der skal bruges og tak for det!
Swish
Svaret d. 12-05-2011-17:38:21
beckamp svarer ikke jeg tror det er konsekvent jeg har skrevet til ham også men intet svar administrationen af denne side er gået fløjten det er lidt skræmmende bla hvis der skulle forekomme svineri i form af personangreb sådan noget skulle han bla skride ind overfor. måske læser administratoen denne tråd ellers kommer der måske en anden minihjemmeside der kan fungere ligeså godt go sommer
fullrace
Svaret d. 15-05-2011-18:34:39