Mini jomfru

24-04-2011-11:40:22

Hej allesammen :)

Jeg ved der bliver lagt en million af opslag som denne op hver måned, men ville alligevel prøve. Jeg går hver dag og drømmer om den lille bil i allesammen herinde værdsætter. Helt specifikt savler jeg over mini 1000.

Jeg er den typiske grønskoldning der ikke har noget styr på mekanik, men dog med en masse venner der kan hjælpe, og vil. Derfor vil jeg købe mig sådan en lille sag.

Og så endelig til problemstillingen. Som det er nu søger jeg mest i tyskland, men ender prisen på det samme som i Danmark? og hvis kke, hvor i tyskland skal jeg så lede?

Evt. råd og vejledning vil blive værdsat!

Mads Hald

MadsHald

Det burde kunne ende med en lavere pris, men regn ikke med det. Inden man får set sig om, er der kastet masser af ekstra mønt i bilen.
Men skal du kigge bil, skal du benytte dig af alle de flinke mennesker fra forummet ;-) Og da du er fra Århus, kan du helt sikkert få hjælp fra klubben i Århus. To par øjne ser mere!
Der er en allerhelvedes masse fælder at træde i, når man lader sig forblænde af sådan en sk*de Mini :-)
mvh. Carsten.

jelshøj

Svaret d. 24-04-2011-13:00:51


Mange tak for svaret, og ja kærligheden kan gøre blind! Men har du måske et link til klubben, er den seperat eller hænger den sammen med denne side? :)

MadsHald

Svaret d. 24-04-2011-13:41:44


never mind, fandt det lige selv ! tak for hjælpen!

MadsHald

Svaret d. 24-04-2011-13:42:22


Selv tak da ;-) Ellers spørger du jo bare. Vi er så allerhelvedes kloge ;-)
....................syntes vi da selv...........
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 24-04-2011-15:05:50


har faktisk lige sendt en besked til dig :D

MadsHald

Svaret d. 24-04-2011-15:16:48


Hey
Så blander jeg mig lige, selv om jeg godt ved at Jelshøj helst vil svare her på MiniSpeed

Der er for tiden et par rigtigt flotte eksemplarer på dba.dk

Det er jo også et spørgsmål om hvor meget du vil ofre. Men desværre forholder det sig sådan, at mange af de ``nyere`` Mini`er som sælges i Tyskland, desværre er ret medtaget af rust. Af en eller anden årsag, formentlig spare-grunde, fik de senere Mini`er INTET rustbeskyttelse inden de løb af samlebåndet.

Så en ældre Mini herhjemme kan faktisk godt være i rigtig god stand hvis de rigtige mennesker har haft fingrene i den. Så kig evt efter en flot istandsat Mini. Det kunne være en mulighed. ;)

Go` jagt

Anders E

Anders E

Svaret d. 24-04-2011-20:54:15


Hov Hov! Hvordan skal jeg så lige tolke det? ;-)
Den private besked er skam svaret, bare rolig.
Carsten.

jelshøj

Svaret d. 24-04-2011-21:34:41


Tak til dig anders, det gir da helt klart stof til eftertanker! Håber i er lige så grundige og gode med svar når det kommer til istandsætningen;)

MadsHald

Svaret d. 24-04-2011-21:38:42


Tilbage